SWEET DREAMS ARE MADE FOR PIGS?

Er rett og slett sjelden at jeg skriver blogginnlegg for sexkategorien her på blogg.no, men nå skal jeg gjøre det rett og slett. Har gjort det før, og kunne gjort det oftere, skal rett og slett la dere komme veldig nær mine mest intime og personlige sexdrømmer. Rett og slett, faktisk!

For de fleste har vel en gang enten mens de har sovet, eller vært våken fantasert sexuelt om noe eller noen! Kom til meg og si det motsatte, hokus pokus, du har dermed fått en Pinochio nese som er lengre en kuken din den mest populære hesten i nabolaget ditt.


(bilde: dinky.blogg.se)

Når sant skal sies drømmer ikke jeg så mye om sex verken når jeg sover, eller er våken. Ikke som før, har vokst litt som mange gjør, og får egentlig tilfredsstilt meg selv nok med at det holder med en gang onani, eller kanskje to runder om dagen. Men nå skal vi seile litt tilbake i tid på havet av sæd, og sjekke ut litt av hva hodet mitt har klart å skape av sexuelle fantasier opp over åra.

Først syns jeg at jeg kan starte med en drøm jeg hadde mens jeg enda gikk på barneskolen, eller så vidt hadde begynt på ungdomskolen. Husker at jeg en gang mens jeg sov drømte at jeg var i nærheten av idrettsbanen på Oppdal, det var idrettsdag og jeg husker ikke mye av hva jeg drømte om selve idretten, men husker at jeg på et tidspunkt i drømmen gikk litt bort fra de andre opp mot skogen for å pisse, mens jeg var i ferd med å tømme blæra dukket en lærerinne jeg hadde på barneskolen opp, en kvinne og lærer som jeg alltid har hatt mine sexuelle fantasier om… Huff, nå føler jeg at det kan bli pinlig å gå ut heretter, men greit… Vel, ehm ja… Jeg skulle ta på meg buksa i full fart, fikk beskjed om å ikke gjøre det, før hun tok forsiktig tak i meg. Jeg var så og si i drømmen veldig, lett å legge rolig ned på gresset, hun tok av seg selv buksen og satte seg på meg og begynte å “ri på meg”…. I dag er vel vedkommende 40 og jeg er 20, ehm… Ja, men altså bare en drøm, og hadde aldri hendt i virkeligheten, hehe…

Kommer jeg på flere sexdrømmer da mon tro… Ja, og denne husker jeg at jeg drømte på ungdomskolen… Og igjen er vi inne i idrettens verden. Hadde nettopp hatt gym, tror det var håndball som nettopp hadde blitt spilt, timen var over. Alle hadde gått ut fra idrettsalen, mens jeg lå på en bå tjukkass om ikke hadde blitt ryddet vekk enda, da kom det to jenter og begynte først å koseprate veldig med meg, før de fikk av meg den sorte Adidas buksa, og begynte å gni seg mot penisen min, med klær på, før de etter hvert satte seg på meg mer og mer naken og begynte å “ri” i idrettssalen helt uredd for at det skulle dukke opp lærere eller medelever. Spessielt med tanke på hvem de to jentene i drømmen var, så hadde det aldri skjedd overhode i virkeligheten, først og fremst er de to i mitt hode noe kjedelige og litt redd for hva andre skal mene om dem, og for det andre, slikt skjer bare ikke i steder som Oppdal. IKKE i idrettsalen, med 98 prosent fare for at det kommer noen! Hehe…


(Hotel Cæsar-karakteren Julie Anker-Hansen, som jeg en gang har fantasert noe spessielt om)
(bilde: tv2.no)

Skal avslutte med en siste drøm, denne gangen skal vi inn i kjendisenes verden. Vi skal faktisk snakke om Hotel Cæsar-karakteren Julie Anker Hansen. Denne drømmen kom også for en god del år tilbake, nærmere bestemt på den tiden Julie hadde eget maleri i serien, jeg drømte at jeg var på det stedet hun solgte bilder. Var bare meg og Julie Anker-Hansen der, jeg gikk litt rundt for meg selv og glodde på maleriene, hun sto fult på kledd bak kassa og holdt på med sitt (ikke koffert nå…), til slutt spurte hun om jeg ville ha hjelp. Jeg sa at jeg bare var der for å se, jeg snakket om maleriene, mens hun hadde helt andre ting i tankene da hun spurte meg. Kort sagt endte det med at hun hjalp meg sexuelt, ved å sette meg på plass i en stol, svært rolig og forsiktig, mens hun satt forran meg, helt påkledd mens hun onanerte meg med den ene armen sin. Julie Anker-Hansen var i den drømmen en god del mer sexuell og mer glad i smaken av sæd på tungen, enn jeg har oppfattet henne i tv-serien… Hehe..

Har sikkert hatt flere drømmer også, kommer på flere drømmer jeg har hatt i fjor spesielt, men som jeg ikke skal gå nærmere innpå, med tanke på at det gjelder noen som i dag står meg veldig nær, hehe! Makan til hvor pinlig jeg skal gjøre det for meg selv også! 🙂
Har dere hatt noen sexuelle drømmer eller fantasier dere vil dele med resten av verden? 🙂

Helt på tampen av sexstigen vil jeg avslutte med å legge til en låt som en noe kofferttenkende venninne av meg delte med meg for en stund tilbake: Sex, sex, sex!

Hva er deres meninger om sex! Tenker at noen sikkert syns dette er drøyt, men det å kjøre en kuk inn i en kvinnes vagina foreksempel, er like naturlig som å kjøpre en skje med honni korn og melk inn i munnen mens man spiser frokost for jobben/skolen! Så det så, og det blogger folk om, uten at noen reagerer på hvor drit kjedelig det er!

Ønsker alle en god onsdag!
Vi blogges!

2 kommentarer
    1. Aldri for drøyt….. Dog synes ikke jeg det er så naturlig å få en kuk inni vaginaen min – jeg spiller på det andre laget. Men ellers var jeg helt med på dette innlegget her!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg