99x svar og spørsmål!

Er latterlig hvor mye fritid jeg har, her har dere 99 betroelser fra meg! Herm etter å gjør det samme da vel ditt mummitroll! 🙂

SIST:
1. Siste du drakk: Blåbær-te
2. Siste telefonsamtale: Mamma
3. Siste mottatte sms: Lillesøster Sigrid
4. Siste sangen du hørte på: Rosemary Squires – It`s the Most Wonderful Time of the year (dont fucking ask)
5. Sist du gråt: Noen uker siden..

JA ELLER NEI:
6. Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Hm, selv om jeg er bi, foretrekker jeg kvinner litt mer, hm.. Tja?
7. Har du noen gang vært utro: Niks.
8. Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: Litt smågodt, kremt…
9. Har du spist noe som er giftig: Ikke med mindre jeg er et spøkelse uten å vite det selv? Er jeg virkelig så død innvendig at det trengs å spørre om? :-O

ENTEN ELLER:
10. Dansing eller synging:
Singing in the dusj!
11. Cola eller Pepsi Max: KOKA KOLA!
12. Jordbær eller bringebær: Jordbær! Haha! Kommer til å ta over verden en gang!
13. Facebook eller nettby: Facerape-boka!
14. Svart eller hvit: kullet!

DETTE ÅRET:
15. Har du fått nye venner i år: Ja, ikke bare venn, men også bestevenn og “storesøster” <3
16. Sluttet å være forelsket: Er ikke deprimert uten å være ulykkelig forelsket, så nei!
17. Ledd til du har begynt å gråte: Ja, faen ta teletubbiene…
18. Møtt noen som har forandret deg: Ikke møtt Jan Thomas enda, nei. Men har møtt noen jeg har forandret meg for, i håp om å komme vedkommende nærmere, og bli mer akseptert…
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Vet i hvertfall om 4 personer som jeg er veldig glad i. 3 av dem har jeg “møtt” her på blogg.no, og aldri møtt enda…
20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Jepp.
21. Kysset noen fra din top friends liste: Top friends-liste er for folk som forskjellsbehandler. Så, nei.

SANNHET:
23. Hvor mange barn vil du ha: Vil ikke spre meg selv videre, vil dø uten at det skal leve avkom av meg etterpå. Verden vil virkelig ikke ha flere som meg.
24. Har du kjæledyr: To kaniner, og en kattunge.
25. Vil du forandre navnet ditt: Ja, heter egentlig Andreas Flatås Storli, og vurderer å søke om å skifte til Andreas Von Norwegen. Seriøst ja.
26. Hvordan feiret du din siste bursdag: Ei venninne som betyr svært mye for meg, hang med meg i 5 timer i Oppdal sentrum for min skyld. Også min lykkeligste dag i livet, min siste bursdag.
27. Når våknet du i dag: 11-tiden tror jeg… (blir egentlig i går, da men…)
28. Hva gjorde du midnatt i går: Stiftet bekjentskap med en veldig hyggelig jente, jeg fikk kontakt med takket være blogg.no, en person jeg virkelig vil møte 🙂
29. Nevn noe du IKKE kan vente på: Venter bare på ting for tiden, ting som at noen vil besøke meg, eller at jeg kan møte noen. Skjer aldri… Det er det jeg vil, bli mindre ensom.
30. Sist gang du så pappan din: En liten uke siden.
31. Hva ville du forandret i livet ditt: Flyttet sørover, og funnet flere venner, som har tid, og som jeg trives med.
32. Hva hører du på akkurat nå: Eartha Kitt – Santa Baby (jaaaaaaa, jeg har et innfall av julespilling på Ipoden, okey?)
33. Har du noensinne pratet med en person som heter Victoria: Mm, gått i klasse med ei. Og kjenner en eks av en kompis som heter det 🙂
34. Hva går deg på nervene akkurat nå: At jeg er alene, og føler meg så misslykket i livet på alle måter. Er ingen.
36. Hva er ditt virkelige navn: Andreas!
37. Sivilstatus: Singel
38. Stjernetegn: Tvillingene
39. Gutt eller jente: Gutt
40. Alder: 20
41. Ungdomskole: Oppdal ungdomskole
42. Videregående: Oppdal; Design og håndverk, media og kommunikasjon (ingen av delene finnes lenger her)
43. Hårfarge: Mørk
43. Langt eller kort hår: Kort, SELVKLIPPET MED NEGLESAKS! 😀

45. Høyde: Vill gjetting: 180 kanskje? litt lavere?

46. Er du betatt av noen: Ja, noen jeg aldri får se mer. Overarbeidet, og har familie.
48. Piercinger: Ingen…
49. Tatovering: Ikke noe, har nål fobi, og blir svimmel bare nå av å måtte svare på det….
50. Høyre- eller venstrehendt: Høyre

VILLE DU:
51. Kysset kjæresten til din bestevenninne: Hun har ikke, så da trenger jeg ikke svare? Hehe! 😀
52. Sovet alene under åpen himmel: Nei, men det er faen meg noe jeg tror jeg skal prøve.
53. Dumpet en venn framfor kjæresten: Slik gjør man ikke!
54. Ha sprunget naken ut på en fotballbane bare for å komme på tv: Ja, hver dag. Nei har ikke det!
55. Brukt en hel dag på shopping: En hel dag uten å spise, sove eller noe annet? Er du teit eller?
57. Tatt på puppene/brystet til en av samme kjønn: Ja, har faktisk det. I forbinnelse med en film jeg har laget.
58. Blottet deg for en du er glad i på web: Nei, heller omvendt! Hehe.. Say no more!
59. Ha oppkalt barnet ditt etter deg: Stakkars jævel….
60. Springet 1 mil bare for å se noen du er glad i: Ja, det hadde jeg gjort, hvis det skulle være aktuelt!

AKKURAT NÅ:
61. Spiser: Ferdig med mat for i dag.
62. Drikker: Ikke noe, men har bismak etter te enda, positivt sett.

63. Nå skal jeg: Kanskje legge meg etter denne.
64. Venter på: Igjen at noen vil møte meg. Vil snart dø, fremfor å ikke ha noen å møte…
65. Hører på: Julemusikk… Faen da!

FRAMTIDEN DIN:
66. Lyst på barn: Nei. (er det bare jeg, eller er dette gjentagende og masete spørsmål?)
67. Lyst til å gifte deg: ingen liker meg, så nei…

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?
69. Lepper eller øyne: Leppeøyer? 🙂 Ok, øyne!
70. Kyss eller klem: Kommer ann på hvem, men er veldig glad i LANGE klemmer.
71. Høyere eller lavere: Gjør ikke noe 🙂
72. Eldre eller yngre: I AM A PEDOBEAR! Neida, helst noen som er like gammel, eller litt eldre 🙂
73. Romantisk eller spontan: Spontan like me!
74. Fin mage eller fine armer: Ja… Si det. Takk begge deler?
75. Tatovering eller piercing: Går bra med begge delene, selv om jeg selv ikke vil ha noe sånt.
76. Voldsom eller forsiktig: Kommer ann på situasjonen.
77. Forhold eller bare lek: Forhold. Blir veldig fort knyttet til andre. Skal det være så skal det være.
78. Bråkmaker eller tilbakeholden: Midt på treet.

HAR DU NOENSINNE:
79. Kysset en fremmed: Kysset ingen jeg.
81. Mista brillene/linsene: Har ikke annet enn solbriller. Men knust noen av de dessverre uten å mene det.
83. Knust noens hjerte: Da måtte noen likt meg først, og det har jeg altså ikke.
84. Fått ditt eget hjerte knust: Ukentlig…
85. Blitt arrestert: Ikke jeg, men en karakter jeg spilte på film, og da fikk jeg en ekte politimann i Oppdal til å kaste meg inn i en glattcelle. Synd klippet ikke ligger på nett lenger…
86. Takket nei til en invitasjon til date: Ikke fra noen jeg liker nei.
87. Grått når noen har dødd: Mm, og også vurdert å ta livet mitt etterpå…
88. Likt en venn som er gutt: Mann, ja. Er bi, rent bortsett fra at det var ikke en venn, men en kjendis jeg forelsket meg i, og han heter Rune til fornavn og Rudberg til etternavn. Eneste mannen jeg faktisk har hatt følser for, utenom å bare være fan av musikken…

TROR DU PÅ:
89. Deg selv:
Tror ikke på noe som ikke fins.
90. Mirakler: Ja 🙂 Litt.
91. Engler: Mine 4 beste venner (Mira, Ingeborg, Sandra, og Randi)
92. Himmelen: Ser himmelen hver dag når jeg er ute, faen så dumt spørsmål. Tror dere jeg er huleboer 24/7 uten vinduer eller?
93. Nissen: Den hårete nissen i boksa mi med så mange gaver ingen vil ha? Æeh, tulla… Nei, tror ikke på nissen.
94. Kyssing på første date: Ja, for andre enn meg.
95. Kjærlighet ved første blikk: Nei, men tror på bunnløs ulykkelig kjærlighet ved første stikk.

SVAR HELT ÆRLIG:
96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Ja!
97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Aldri hatt kjæreste i hele tatt.
98. Tror du det er mulig å være trofast for alltid: Ja. Litt godtro har jeg enda.
99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: 4!!!! Og det er de vennene jeg har av de nærmeste.

Noe mer dere vil vite? God helg alle sammen. Hilsen en som garangtert vil prøve å inbille segselv om at jeg er en bjørn som skal ligge i hi for å glemme mest mulig at jeg er alene også denne helgen, helvetes høstferie og fårikålfestival…

VI BLOGGES!

7 kommentarer

Siste innlegg