VAMPIRE LOVE

Nettopp tegnet dette til noen som betyr sykelig mye for meg. <3
Litt dårlig bilde, med tanke på blitsen i kameraet som ødelegger, og at bilde er såpass lite…
Men, dette har jeg altså tegnet i dag.

Stor klem og varme tanker til alle sammen som ikke har det helt greit for tiden. Og også stor klem de som har det veldig bra, og fortener fortsatt å ha det bedre. Dere er alle fantastiske mennesker, glem aldri det. Hver gang noen forsvinner, mister vi alle noe helt uerstattelig…

Vi blogges

6 kommentarer
    1. Kristine O, Pia og Kristine H : Haha, jeg vet jeg har fin blogg. Men kommenterer ikke tilbake på smisk, som i tillegg er utroooolig oppbrukt og lavmål! 😉

      Kommenterer bare hvis jeg har lyst. Hvis jeg føler for at det er noen mening i det, og ikke tomt søppel, som ligner alt for mye. Sier ikke at bloggen din er det altså, har ikke sett på den, det skulle jeg gjerne ha gjort, hvis du ikke hadde smisket slik med den veldig oppbrukte kommentaren! 🙂

    2. Christina: Helt enig. Er heller ingen Twillight-fan. Skal innrømme at jeg er storfan av True Blood, har alle sesongene der, selv om heller ikke det blir som de gode gamle vampyrfilmene fra før dagens fjortisser ble skviset ut i denne verden 🙂

      Liker språket ditt, rett frem og nesten slik som meg, bare at jeg er verre! 🙂
      Takk for kommentaren.

    3. Jeg liker Twilight jeg, men jeg er større fan av bøkene enn filmene (:
      Følger også med på Vampire Diaries men ikke True Blood.. mye fordi jeg ikke har lest bøkene ennå..
      Men Nosferatu og Interview with the vampire er klassikere! 😀
      Kjempe fin tegning (:

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg