BLOGGLISTE FOR UKE 38

Motivasjon, inspirasjon og igjen motivasjon er de tingene jeg har hatt mest av i dag. NOOOT!
Krasj i ulla, det stemte ikke!

Må innrømme det, motivasjonen og inspirasjonen til å være produktiv, nytenkende og spennende for tiden er minimal lav.
Men, i kveld har jeg likevel fått noe ut av meg selv, så blir det spennende å sjekke ut hvordan jeg klarer å følge planen jeg har klekket ut.


(bilde er tatt fra freemoinside.blogspot.com)

Saken er at jeg fikk en ide i dag om en menyliste for temaer til bloggen for uken fremover. Fra og med mandag starter den.

Mandag, 19. september: Homofili og rasisme.
Tirsdag, 20. september: Forskjell på venner
Onsdag, 21. september: Om bloggere og blogging
Torsdag, 22. september: Hva er frihet?
Fredag, 23. september: Økonomi og shopping
Lørdag, 24. september: Spontan og inpulsivitet
Søndag, 25. september: Planlegging

Med denne listen mener jeg IKKE at jeg foreksempel kun skal blogge om foreksempel frihet på torsdagen. Kan også skrive andre innlegg om heeeelt andre ting 🙂 Men skal ha i hvertfall ett innlegg om frihet på torsdag, som et eksempel.

Hva synes dere om listen? Er det noen andre som har gjort lignende? Og eventuelt vil ambefale, eller helst ikke?
Tror kanskje ikke jeg kommer til å gjøre dette så ofte, som regel liker jeg å ta ting mer på strak arm, utifra hva jeg har av motivasjon og slik til å skrive om noe. Men å ha et mål, og noe å se frem til hver dag er jo en positiv ting for oss fleste, håper jeg. Og troooor.

Ønsker alle sammen en strålende god kveld.
Ta godt vare på dere selv, vi blogges! 🙂

5 kommentarer
    1. Hei min kjære venn-lillebror:)
      Det var en fin ide syns nå jeg da, da har du liksom en ting du må gjøre den dagen, å lage et av disse blogginnleggene, men mye kan skje…du ser bare hva som skjedde med meg og “ukens blogg”… det kom andre ting i veien og andre ting å tenke på enn akuratt bloggng for å si det mildt.. ja du vet jo historien…
      Men prøv å se om du klarer det:):)
      Jeg skulle shoute et innlegg nå jeg, men tror netcom har problemer her oppe, fikk ikke noen kvittering og ikke får jeg ringt ut! Jeg var hos legen i dag og da funket telefonen fint, så dette skjønner jeg ikke noe av..hmm..
      Masse masse gode klemmer fra Mirasøster:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Hm, du. Er bare noe jeg må legge til jeg nå. Hvis et shout ikke funker første gangen, ikke prøv flere ganger. La oss si at du velger å betale for 15 kroner. Også prøver du 10 ganger. Da kan du fort få 150 kroner trekt fra kontoen din. For det med blogshout-problem har jeg også hatt, at jeg ikke har fått melding med det første foreksempel. Også prøvde jeg flere ganger.

      Resultatet ble at ett og samme innlegg til slutt kom på forsiden flere ganger, noe som egentlig ikke går til vanlig. Og jeg måtte betale veldig mye for å blogshoute ett innlegg, mer enn en gang. Så hver tålmodig med shoutingen en stund om det ikke går med en gang. Vil bare du skal spare penger, er evig glad i deg Mira, og vil ikke du skal gå i noen felle! 🙂

      Kjempe, kjempe, kjempeglad i deg bestevennen min! Ser så sykt frem til når vi møtes!

    3. Hei igjen kjære vennen min:)
      Ja jeg har skjønt den med shouting, så jeg er litt forsiktig der. Og shouter sjelden nå, legger bare ut innlegg så får de som ser dem kommentere hvis de vil.
      En annen ting jeg tenkte på var at når uka er slutt kunne man shoute et innlegg om at det ligger masse nytt på bloggen for hele uka, så kan de gå inn å kikke på alt man har lagt ut, da blir det bare 60 kr i mnd. Var ikke det smart syns du??
      Jeg tror jeg skal prøve det, for det er dyrt med denne bloggen…
      Kjempe kjempe glad i deg også bestevennen min:) Det skal bli så gøy å møtes:):)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg