I`M JUST A DREAMER – ABOUT A BUS AND A HOTELL…

Da var endelig og omsider videoen som jeg fikk spilt inn tidligere i dag, ferdig og opplastet på youtube.

I dag hadde jeg nemlig hatt to drømmer, i hvertfall som jeg husker. Den første drømmen tar jeg og skriver om sist, starter med den drømmen jeg drømte sist.

Den siste drømmen min gikk ut på at jeg satt på en buss, sammen med en veldig nær og god venn som jeg savner hver eneste dag for tiden. Bussen var ikke helt vanlig, faktisk satt vi på gulvet, siden det var ingen stoler i bussen, men gulvet var av det veldig myke og spessielle slaget. Så det gikk fint ann å sitte på gulvet i timesvis, vistnok. Er merkelig hva man kan drømme.


(understreker at jeg ikke sov under disse bildene, var selv jeg som tok de, bor jo alene på hybelen, bare ment som ilustrasjonsbilder på at jeg sover…)

Å drømme at man sitter på en buss med mykt gulv, nærmest som en pute, uten stoler i hele tatt,- er riktignok ikke den særeste og mest spennende drømmen, men likevel var det en veldig god drøm. For det mennesket som jeg snakket og koste meg så mye med i timevis i den drømmen, er en veldig god venninne jeg er utrolig glad i, og savner veldig mye fordi hun er veldig opptatt med jobb og diversje.

Hvor reisen gikk, det vet jeg ikke, men enten var det til Oslo eller noe, eller så var det faktisk til England… Tror jeg. Heheh…

Så den andre drømmen min…
Vet ikke om hvor mange som har et forhold til tv-serien Hotel Cæsar, men i natt drømte jeg at det dukket plutselig opp en gjestekarakter i serien. En skummel mann, med muskler og slik… Han var som regel bare med i noen sekunder nærmest som statist i enkelte episoder, og hver gang han var med så kom det en veldig skummel musikk, nærmest som den i “Brødrene Dal”, når en av de episodene tar slutt. DAM, DAMDAM DAM DAMMMMMMMM!

Vel, det siste jeg husker var at han i en episode gikk inn til Cleo (resturangen på Hotel Cæsar, forså å vred om hodet på Cathrine slik at hun fikk en brå og uventet død… Ikke helt glad i den tanken siden den karakteren faktisk er en karakter jeg har sansen for. I love the Devil! <3

Vel, da ønsker jeg alle sammen en riktig fin ettermiddag, og til dere som enda ikke har lest gjesteinnlegget til min gode venninne CML, som ble lagt ut tidligere i dag. Trykk her!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg