CML – OVERTROISK ELLER? Tro hva du vil.

God ettermiddag alle sammen!
Dagens første innlegg er faktisk ikke skrevet av meg selv, men en god venninne av meg jeg har blitt kjent med på facebook, og også her på blogg.no, som altså har skrevet et innlegg, om noe som hun sliter noe med, som hun nå har forklart med sine egne ord. Ønsker alle sammen en fin og god helg!


Overtroisk eller? Tro hva du vil
Hei 🙂 jeg er da Aylar sin venn! å han ble fascinert da jeg fortalte han om en sak som dreier som om meg, derfor ville han at jeg skulle skrive et blogginnlegg her på hans blogg.

Jeg ble født med det dere vil kalle for magiske krefter, jeg kan ikke heale noen men jeg ser døde folk rett å slett. Det er ikke lett for dere som lurer.. Jeg for enorm hodepine å det er ikke alle som forstår like godt hva det innebærer! å man blir sett ned på å stemplet som gal eller noe.. men man er jo ikke det.. man er jo født med en så kalt “gave” men for meg er det ikke det..

jeg vil ikke ha det i det hele og det store.. det er bare til bry! klarer ikke å konsentrere meg. spess når det er vinter å det er kaldt jeg får enorm migrene å ser ting mer klarere, tar jeg borti et hus f.eks der jeg vet det er noe som ikke er rett så blir jeg varm.. men det var det jeg skulle fortelle 🙂

er det noe du lurer på så bare spør! – CML


I og med at min gode venninne “CML” ønsker å foholde seg anonym er det ikke lagt ut noe link til vedkommendes blogg, eller noe annet som forteller hvem hun er. Hun har selv sagt at alle eventuelle spørsmål dere måtte ha svarer hun på, hvis dere skriver det dere lurer på som en kommentar på dette innlegget.

Med vennlig hilsen Aylar Von Kuklinski & CML
Vi blogges!

Ps: Kommer ut en videoblogg om ikke så mange minutter som jeg filmet i dag tidllig, tar bare lang tid å laste opp på youtube, samt redigere…

4 kommentarer
    1. Jeg trenger hjelp med å finne ut om jeg blir fulgt av en klebeånd eller en demon. Den virker ikke snill, og jeg har opplevd 3 hendelser, med fysisk og psykisk kontakt fra den. Jeg mistenker den også for å ha gitt meg nakkeplager. Hjelp meg?

    2. Marion: høres ut som at du har en ånd som er etter deg. Men ånden kan ha bodd der du bor nå, den trenger ikke å ha hatt noe med deg å gjøre i fort tiden. Men viktig at du ikke prøver å rive deg med vist du forstår? altså vist den har hatt fysisk og psykisk kontakt med deg kan han være sint. La ikke det plage deg, det man bruker å gjøre er å åpne vinduer å bare be den dra. eller konsentrer deg skikkelig med å danne en “boble” rundt deg selv. Altså ikke ta til deg ånden.
      Med vennlig hilsen
      CML

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg