PERSONVERNINNSTILLINGER PÅ FACEBOOK

I det siste har facebook forandret seg drastisk, mer og mer. Nå er det også blitt mer tungvint med tanke på personverninnstillingene,- altså å sørge for at enkelte bilder, statuser og andre ting ikke skal vises for absolutt alle. Dette har jeg løsningen på, hva dere kan gjøre, kan dere se i videoen jeg spilte inn i dag, som altså ligger øverst i dette innlegget.

Ellers kan jeg fortelle, bare slik at dette innlegget ikke blir alt for kort; jeg har skaffet meg nye gardiner, to stykker til begge vinduene, altså fire gardiner. I sort! Kjøpte de på Kid på Domus i går, er forresten tilbud på blant annet håndduker og gardiner. Kjøp fire betal for tre gjorde jeg med gardiner i går, foreksempel.

Jepp, jupp japp!
Da vil jeg bare ønske alle sammen en strålende god kveld, uten for mye solstråler, hehe…

Ta kjempegodt vare på dere selv, ta vare på helsa, og veldig godt vare på de rundt dere!
Dere vet aldri hvor lenge dere får leve, og hvor lenge vennene deres er her. Så bruk tiden godt! Lev! 🙂

Vi blogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg