LAGET BARNE TV-VIDEO FOR “VOKSNE” :-)

Eller det vil si, ikke jeg, men det forbanna høyrefoten min har laget en videoblogg med morsomheter PÅ MINE VEINE… Oppdaget ikke meg selv før nå nettopp, og jeg må beklage så masse på veine av den forbaska foten min. Her har dere videoen som høyrefoten min laget uten at jeg visste om det i kveld:

Den eneste grunnen til at jeg har valgt å legge ut denne videoen som jeg verken har filmet eller redigert selv, er at jeg har ikke stort annet å legge ut på bloggen min i natt. Så da vinner høyrefoten for denne gangen… 1-0 til han, yeahhhii…
Lover å ta bedre vare på foten min heretter slik at flere slike søppelvideoer ikke blir laget uten at jeg vet om det, og regisserer greiene selv. Noen får aldri nok av oppmerksomhet, og det er en skam! Hadde jeg vært så oppmerksomhetssyk, så hadde jeg skammet meg veldig. Seriøst, liksom!


(bilde tatt fra: media.photobucket.com)

For å se flere videoer, bilder og andre påfunn jeg har laget, kan dere besøke facebook-siden min, krever bare at dere sender en venneforespørsel, i såfall… Trykk her for det!
Men nok om det.
Ønsker alle sammen en god kveld og natt. Håper alle sammen har det bra, og at deres uke blir fin, eventyrlig og fantastisk god!

Vi blogges!

4 kommentarer
    1. Hei min beste bloggvenn:):)
      Jeg har hatt litt å gjøre om dagene men jeg har da fått slengt inn noe på bloggen innimellom:)
      Kul video, du har jammen fantasi så det holder:)
      Og det bildet der er supert:):)
      Ja det finnes mye kult for gutta og skal legge inn mer, og jeg skulle også kjøpt masse mer enn det jeg gjør, men jeg har sett på hus og mulig jeg får det, så jeg legger av penger her til den store gullmedaljen!!
      Så flott at du likte det:)
      Håper og ønsker du har det kjempebra i det nye stedet ditt, ønsker deg alt godt i livet og det vet du:)
      Masse varme klemmer fra Mira “søster” vennen din:):)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Koselig å høre at du liker fantasien min, og påfunnene mine. Liker veldig godt å skape ting, ting som folk kan se på flere og flere ganger i fremtiden. Er veldig glad i bilder, video og den slags, da vi foreviger ting, og kan se tilbake på ting om 20, 30, 40 år også videre. Elsker å se andres bilder og videoer, og elsker også selv å gjøre ting som har med video og bilder å gjøre. Nok noe selvopptatt, men, men.

      Gleder meg til å se mer av det du legger ut. Også håper jeg at du kommer deg igjen snart, er så glad i deg Mira/Mariann, at jeg kan ikke få sagt det. Det viktigste i hele verden er at du blir frisk nå, og får det bedre på alle fronter, tenker på deg ofte, og vil ikke slutte med å sende en melding i ny og ne for å si det sånn. Håper virkelig vi kan møtes sånn ordentlig en gang <3 🙂

      Stor klem fra lillebror 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg