BLE UTSATT FOR HATSKE HANDLINGER I DAG

Ble igjen i dag offer for hatske handlinger fra enkelt individer mens jeg gikk rundt i Oppdal sentrum etter jobben i dag.
Med tanke på at vedkommende ikke var spessielt gammel, og veldig ung så tar jeg meg ikke personlig noe nær av det, men det betyr likevel ikke at slikt er akseptabelt.

Jeg er fullstendig klar over at jeg skiller meg ut i fra veldig mange andre. Jeg bruker til tiden sminke, som regel sort, jeg kler meg i mye mørke klær, jeg har en god del sterke meninger som jeg ikke er redd for å skrive eller snakke om, de fleste vennene mine er ikke like gammel som meg selv, jeg har gjort og sagt en del rare ting, og ja, jeg er nok noe ekstrem for en del.


(bilde tatt fra: www.jewishjournal.com)

Likevel, jeg kan ikke komme på at jeg har gjort noe i mot de som i dag viste et tydelig hat mot meg nå nettopp, og dermed valgte å gjøre noe mot meg som ikke er spesielt akseptabelt. Ikke den helt store big dealen, men igjen; sånt skal ikke aksepteres. At folk har sine tanker om meg er jeg vant til, og det har jeg også bedt litt om selv, men det gir likevel ingen rett i å gjøre og si ting som er personlig rettet mot noen.

Mitt budskap i dag er som følger; er de det gjelder såpass unge at de enda bor hjemme – ta kontakt med foreldrene eller foresatte til den/de det gjelder, noe jeg er i ferd med å gjøre nå 😉
Hvis de som gjør deg noe vondt fordi de ikke respekterer deg, er over 18 og har flyttet hjemme fra, kan du først prøve å snakke med vedkommende selv, hjelper ikke det kan man i verste fall kontakte politiet

Jeg kommer aldri til å forandre den jeg er. Vil jeg bruke sort sminke en dag, så gjør jeg det og driter i hva andre synes, jeg sminker meg så overdrevent jeg vil. Jeg er med de vennene jeg vil, hører på den musikken jeg vil, og akter å gjøre og si akkurat hva jeg vil, innenfor hva som er lov, og så lenge jeg ikke skader noen med vilje! Så det så 😉

Da ønsker jeg alle sammen en riktig god uke, håper alle sammen har det bra og at dere vil få en flott kveld også!
VI BLOGGES! 🙂

3 kommentarer
    1. Det vil alltid finnes folk som ikke klarer å respektere andre dessverre, enten det er pga utseende eller andre ting. Eneste som hjelper er å ta tak i det! Som du sier, kontakte foreldre til kidsa eller ta det med personen det gjelder face to face. 🙂 Stå på!

    2. jeg er fullstendig enig med deg..det er bare og kontakte foreldre og foresatte,selv de unge må skjønne at slike ting ikke er greit og må få konsekvenser for det som er blitt sagt og gjort.Håper du har det bra

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg