DET BESTE VASKEMIDDEL FOR KLÆR? (TRENGER HJELP)

Sitter nå i sovesofaen min, og bare venter på at vaskemaskinen skal gjøre seg ferdig, så kom jeg på å spørre om det best mulig tipset med tanke på vaskemiddel.*

Hvilket middel tar absolutt best vare på originalfargen til klærne, jeg går som regel bare i mørke, sorte klær, men har også noen FÅ lyse klær, det samme gjelder også duker, hånduker og lignende, mest sort, men også noe lyst.

Disse to pakkene bruker jeg 2-3 spiseskjeer med hver gang jeg vasker noe perr dags dato:

Finnes det noe som er enda snillere og tar vare på klærne og originalfargene, enda bedre? Omoen, sto igjen litt av fra forrigeman som bodde her, den andre pakken har jeg kjøpt selv på Europris.

Er dette det beste man kan få tak i? Og har dere noen generelle flere tips for å ta best vare på klærne sine? Tar i mot alle tips og kjærringråd med åpne, varme hender! 🙂

Forresten, nå i denne torsdagsnatten er det 2 uker og noen timer siden jeg for første gang flyttet hjemmefra og på hybelen min som jeg bor alene på nå! 🙂

God natt.
Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Har ikke prøvd biotex, men bruker omo color til farget tøy… Et annet tips er å vrenge tøyet før du vasker det, og også la det være på vranga om du tørker det i sola…Dersom du har helt sorte eller ensfargede plagg som er falmet, så er det lett å farge det igjen med tekstilfarge som du få kjøpt på butikken;-)

    2. Vaskepulver har jo en del og si så vil anbefale Omo, men hvilket vaskeprogram du kjører klærne dine på har også MYE å si. Ikke ta bukser, gensere tc. på kokevask, det kan man kjøre på finvask for eksempel.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg