NÅR __ ________, DA VET DU DET!

Du vet at du er deprimert når:
du blåser deg opp av at venner du ikke har sett på alt for lenge heller vil på bryggeriet enn å se film med bare deg…

du så og si har flyttet inn i sofaen, og ikke orker gå ut…

du ikke en gang synes at frokost-tv, folkedans, gammeldans og DDE er deprimerende lenger… (da er du VIRKELIG deprimert)

du er helt sikker på at ingen av vennene dine vil ha mer med deg å gjøre lenger…

alt du ser og tenker på kobles til vonde minner, ensomhet og fortapelse….

du synger/nynner til Bjørn Eidsvåg i siste desperat forsøk før du eventuelt tar frem nåla…

du må skrive en blogg, bok eller dagbok for å ha noe å gjøre….

du tenker flere hundre ganger i døgnet at alt hadde vært bedre for deg, og de rundt om jeg aldri eksisterte…

du tror på de som syns du er taper, stygg og fæl…

du ikke en gang synes at filmene med Jim Carrey lenger er morsom…

Slapp av, ikke la dere skremme for mye, bare tidsfordriv mens jeg venter på at det skal bli mørkt ute slik at det skal bli lettere og gå ut, da jeg ikke møter på så alt for mange jeg ikke orker å se nå…
Vi blogges!

3 kommentarer
    1. Huff. Bare husk (noe du sikkert gjør 😉 ) at du betyr mye for alle som leser det du skriver. Du skriver flott, og for meg er du en reflektert og sterk person. <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg