Nesten alle terrorister ER MUSLIMER!

Ovenfor ser dere bildet av den mannen jeg har minst til overs med akkurat i dag.
“Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer”

Unnskyld, men hvor utrolig trangsynt kan en godt voksen mann egentlig være.

Ja, da det smalt i Oslo og ble skyting på Utøya 22. juli, tidligere i sommer så er det ingen hemmelighet at jeg også hadde mine tanker om musilmer eller andre utlendinger. Men det viste seg altså å være en etnisk norsk nordmann.

Selvfølgelig mener jeg ikke nå, at selv om skytingen på Utøya og sprengningen i Oslo sentrum var gjort av en norsk nordman så skal vi være for snille mot alle utlendingene i landet. Ja, det er mange muslimer og andre utlendinger her i landet som er mildt sagt veldig tvilsomme, og som absolutt bør kastes på hue og ræva ut, men Hagens utsagt er rett og slett langt over grensen av idioti, trangsynhet og ondskap etter mn forstand.

Sånn, da sier jeg god søndag videre. Er som dere sikkert har fått med dere i tidligere innlegg den siste tiden, ikke veldig i godt humør for tiden, deprimert, ensom og dritlei.

Måtte bare få ut min frustrasjon mot denne inkompetente politikkeren av en motbydelig Donald Trump-lignende dildo som ikke en gang gamle trangsynte kjærringer vil ha! Carl Ivar Hagen; gå og gjem deg i håret til hun derre kona di! Please…

Æsj.

Vi blogges!

7 kommentarer
    1. Etter bombingen i Oslo og skuddrama på Utøya, leste jeg at 0,3% av terrorister i Europa er muslimer. Er det virkelig muslimene som er slemmingene?
      (Desverre kan jeg ikke huske hvor jeg leste det, og kan derfor ikke komme opp med en kilde)

    2. det er faen meg ikke bare muslimer !!!!!!!!!!!!!!!! hvem som helst kan det også være -.- hvorfor du AKKURATT tokk opp muslimer, vet jeg ikke!!! snålt..Ja, det var en nordmann og at dere var for snille mot utleninger/muslimer??… værstee blogg,værste innlegg,burde ikke klikke for å få lese dette her -.- skam deg’a!

    3. Var vel ikke helt riktig gjengitt det han sa… Han sa vel heller det at “De fleste terrorister er muslimer”. Likevel er dette også en trangsynt og uriktig uttalelse. Ta for eksempel Orissa i India: mange “hinduer” gikk løs på og drepte mengder av kristne og brant ned kirkene og husene deres. De drev mange tusen på flukt, disse “hindu”-terroristene. Ja, og så har vi jo IRA og andre “kristne” grupperinger i Irland som bomber og dreper hverandre. Spania, Russland, Kina, USA… Dette er også land som har blitt rammet av terror, og muslimer er sterkt underrepresentert i disse områdene. Dessuten er det viktig å skille mellom muslimer og islamister – det er en vesentlig forskjell! De fleste muslimer (såvel som i alle andre religioner eller filosofier) grøsser og føler avsky når en som hevder han er muslim utfører en slik handling.
      Det er ikke religionene vi skal nedkjempe, men det er vrangforestillinger som oppfordrer til vold, drap og undertrykkelse.
      Håper forresten at du får det bedre snart!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg