SKUMMEL BLOGG, JEG?

God morgen alle sammen, enten du har stått opp tidlig nok til å lese dette innlegget helt ferskt, eller døgna; god morgen!

Jeg har sovet, og stått opp tidlig, klokken er snart 11, ja, men det er tidlig nok for meg.
Dagens tema er noe kjedelig, beklager det, men jeg trenger å høre hva dere synes.

I går da jeg postet mitt innlegg om min forundringspakke fra Dragens Hule, så fikk jeg to kommentarer om at dette var en skummel blogg, og en veldig skummel blogg.

Spørsmålet er, er det mange der ute som synes at denne bloggen er skummel, og da går jeg mest utifra at det tenkes på designet, selve innholdet av hva jeg skriver kommer jeg ikke til å forandre på utifra andres meninger uansett.


BØ… 😛 Her hadde jeg overdrevet sminken på pur f, hehe.

Men hva synes dere om designet på bloggen? Er den skummel, og er den i såfall så ekstrem at dere tror at enkelte kan velge å ikke være innom på grunn av det?

Mest sannsynlig så kommer jeg nok ikke til å forandre noe særlig uansett, utifra hva folk måtte skrive, men liker å vite hva folk tenker helt ærlig. Kan legge til at akkurat bildet i headeren/banneren vil bli byttet ut, en venninne av meg tok fotosession av meg i forrige uke, og da uten sminken også til og med, så da blir det i hvertfall en smule mindre skummel header, kanskje. Hehe. 🙂

Setter stor pris på deres meninger. 🙂

Vi blogges!

10 kommentarer

Siste innlegg