FORUNDRINGSPAKKE FRA DRAGENS HULE :-)

I går bestilte undertegnende en forundringspakke som kostet meg 199 kroner fra dragenshule.no. En forundringspakke er noe man kan bestille etter ønsket pris, hvor laveste er 200 kroner.

Det som er så gøyalt med dette er at man ikke vet hva man får 🙂 Bestilte som sagt pakken i går, og fikk den alerede, i DAG! 🙂

Verdien på alle tingene ligger på minst 400 kroner.


Lommebok: Prisverdi 69 kroner.


South Park-postkort (beklager lyset fra kamera som blender litt): Prisverdi:10 kroner.


Nemi (<3)-postkort: Prisverdi 25 kroner.


Nemi konvolutt: Angående verdipris så står ikke det skrevet på fakturaen.


Anheng: Tribalkors: Prisverdi 99 kroner.


Nøkkelring med trollmann inn i glass: Prisverdi 59 kroner.


Ett par knokeløse hansker: Prisverdi 69 kroner.


Bok: Dragonbalance Best Of Tales II (på 409 sider): Prisverdi 49 kroner.


20 røkelsespinner: prisverdi 25 kroner.

Hvis dere nå legger sammen alle disse prisene så vil dere altså se at verdien på alle tingene havner på MER enn det jeg har betalt for pakken som altså er 199,00 kroner (pluss frakt: 90,.00) kroner. 🙂
Er veldig fornøyd og stort bedre start på dagen enn dette kan jeg vanskelig tenke meg, det måtte i såfall være hvis jeg hadde fått overaskelsesbesøk fra min beste venninne, da.

Ønsker alle sammen en fin onsdag videre!
Vi blogges!

5 kommentarer
    1. Elskbart, hah. <3 Du fikk mange fine ting, som jeg også kunne ha fått. o3o Men jeg gjorde ikke det. Ehehehehe. Jeg likte hanskene. 🙂
      Fortsett videre, Andreas. 🙂

    2. Bestilte en sånn forunderingspakke fra dragenshule en gang. Fikk omtrent akkurat det samme som deg i pakken. Bortsett fra lommeboka, da jeg fikk en sint badeand i stedet .. Og ellers litt forkjell på fargene på tingene ;P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg