JEG DEN NYE JESUS ELLER GUD?!

Til folk som tror jeg innbiller meg at jeg er Gud eller Jesus; hvor mye har dere egentlig drukket?
Hvordan kan dere tro at jeg har slike tanker om meg selv? Jesus var alt for dumsnill, og Gud blir alt for hard, grinete, selvopptatt og kjedelig selv for meg.

Nei, jeg vil heller være djevelen; ensom, samtidlig som jeg har noen venner til tross for den jeg er. Men er Satan litt for sexy for meg da 🙂 <3 *sikle, sikle* *orgasme!!!*


(bilde tatt fra: www.kaneva.com)

God helg! Ta godt vare på helgen, kos dere masse, og ta godt vare på hverandre, og dere selv!
Dere er alle sammen kjempeflotte mennesker uansett hvem dere er eller hvordan dere ser ut 🙂 Dere er alle spessielle! <3
Vi er jo alle noen koselige motherfuckere alle som en! (ikke ta den siste helt bokstavelig, hehe)
VI BLOGGES!

4 kommentarer
    1. så du ville vært den skapningen som sørger for alt det onde , en som elsker kun seg selv , som f.eks kriger,matmangel ,voldtekter osv.. ?
      Jeg ville HEEELLT klart vært som Jesus, en som aldri har synda og vil ALLE kun det beste, en som er rettferdig og god , men INGEN kan bli som Jesus i denne verden 🙁 desverre

    2. Sol: Neinei, jeg tror egentlig djevelen er en høyst ensom og missforstått person som ikke har så mye med det onde å gjøre, han har gjort noen alvorlige feil i fortiden, som har blit veldig missforstått og egentlig ikke er så ille, det er de tankene jeg har om Satan, hadde han eksistert 🙂 Liker Satan jeg. Tror ikke han hadde stått for massemord, voldekter og slike umenneskelige stygge ting hadde han eksistert, det er det mennesker selv på denne jorden som har gjort uavhengig av han/hun.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg