TOPP-BLOGG SANGEN! (HELT NY)

Hehe, har nettopp gjort om på Thorbjørn Egners sang “Dyrene i avisa”, ehm “Dyrene i AFRIKA”, mente jeg… Hehe, ja denne rimer ikke og den er meget enkel “laget”, men det er i hvertfall et resultat av noe som på norsk heter fritidsproblem:

BLOGGERNE I NORGE
“Det er ei lita bloggvise som du nå får høre,
om bloggerne i Norges land og alt de har å gjøre.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
om bloggerne i Norges land og alt de har å gjøre.

Høyt oppi toppen vokser reklame og egoisme,
og der bor mange fordomsfulle og fine, unge jenter.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
der bor mange fordomsfulle og fine, unge jenter.

Og leserne blir tvunget i en hverdagslig-transe,
og toppblogger`n er en frekk skravlepapegøye.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
toppblogger`n er en frekk skravlepapegøye.

Den store bimboen hun er landets egen gudinne
og blir det slakt så stopper hun det med sin samla rase
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
blir det slakt så stopper hun det med sin samla rase

Og dronningen og kongen det er Fru Rosa og Herr Kjekkass
og dronninga er ego støtt, og kongen er så kjedli.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
dronninga er ego støtt, og kongen er så kjedli.

I blogg-Oslo sitter bloggerne og sminker seg hele dagen,
mens Nord Norge slår skandale ved å *unke litt på magen.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
Nord Norge slår skandale ved å *unke litt på magen.

Og svart-bloggerne danser transe med den fæleste depresjonen,
og snart er alle andre folka også ned i graven.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
og snart er alle andre folka også ned i graven.

Den store slankebloggern var så dårlig her om dagen,
den hadde spist en rosablogg og fått så vondt i magen.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
den hadde spist en rosablogg og fått så vondt i magen

Og på den svære fotoblogg, der var det ripp i lakken,
for åtte små fotografer hadde fått dritt på linsa.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
for åtte små fotografer hadde fått dritt på linsa.

Men da kom doktor hjelpeblogg med tips og hjelp og piller,
og så fikk alle renseolje og sorte små pastiller.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
og så fikk alle renseolje og sorte små pastiller.

Den stakkars rosabloggern måtte blogg.no ut-kaste,
og enda er det mange fornærmelser til, men jeg tørr ikke flere.
Ojajaja ohaha, ojajaja ohaha,
og enda er det mange fornærmelser til, men jeg tørr ikke flere”

(Men det tørr kanskje dere???)


(bilde hentet fra: shellys.blogg.no)

Dette er IKKE ment som mobbing mot noen, og de som tror det, driter jeg i. For noen vil helt sikkert bli potte sur og spamme bloggen min med sinnakommentarer uansett! Hehe :p Og ja, jeg vet denne her er dårlig, og veldig enkelt 😉 Kom heller og kyss meg et sted der sola ikke skinner! 🙂
Eller bare skriv det dere vil 😉 Ingen ting er morsommere enn småsure og fornærma blogglesere 😉
VI BLOGGES!

6 kommentarer
    1. Hahaha ååååå gud bedre!!!! Jeg lo meg nesten forderva her:):):) Dette var dagens mest morsomme innlegg:)
      Keep on:):)
      Klem fra bestevennen din:):)

    2. Eh, sorry.. Men det der var bare så unødvendig. Jeg er nordlending selv, og det er drit mange fra topplista som er nordlenning. F.eks hun som ligger på 1. Plass , 3 .plass og 4 .plass er nordlendinger. Og flere skal det bli. Skaff deg et liv -.-

    3. Hadde satt pris på om du spurte om å låne bildet, men jeg likte sammenhengen det ble brukt i. For det er jo bare morsomt. Men helt alvorlig, si ifra før du tar bildene mine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg