ER JEG “VERRE” ENN TCMN?

For en stund siden ble jeg og min gode bloggvenninne Mira fra Miras gotiske verden, kalt for både missunnelig, mobbete og også en god del verre ting som en del sure jentunger her ute klemte ut av seg etter at vi hadde skrevet hver våre innlegg om toppbloggerne, samt at vi begge såvidt nevnte Tcmn i et eksempel.

Jeg må jammen meg le litt av dette nok en gang, for se hva jeg fant på bloggen til selveste prinsessa:
Trykk her for å se en praktfull video, som jeg ikke kan legge ut selv fordi hun visstnok har copyright 😛

Jeg hater egentlig å si dette, men akkurat denne videoen likte jeg, jenta kunne jo vært standup-komiker.
Må bare sitere Tcmn;
“Hun er heller ikke noe flink blogger, det eneste hun blogger om er jo de puppene hun egentlig ikke har, også det butt-ugly håret hennes”

Om jeg noen gang har hatt dårlig samvittighet for at jeg har skrevet mine ærlige meninger om toppbloggere som Tcmn, så forsvant ihvertfall det siste snevet av dårlig samvittighet. Jeg går utifra at Tcmn som meg er det som mange av dere unge bloggere her ikke kan forstå, litt sarkastisk, men uansett, hun som meg har nå selv disset noen andre.

Er flott at dere ungjenter har et forbilde som sminker vekk sannheten i dere, spiser babymat, disser andre når de selv er på topp og har frokost, klær og utseende som de helt store temaene. Det meste andre i verden er jo tross alt uvesentlig og mye kjedeligere å lese om såklart. (Ironisk)

Ok, jenta er søt, det skal hun ha, selv om hun som de fleste jenter ikke viser sitt sanne jeg, og dermed er litt uekte, for å si det pent, eller ok, falsk da, for å ikke virke så feig.
Men hva gjør man vel ikke når man helst vil bli mest mulig likt av andre; jo man sminker seg og blir mest mulig som andre og mener som andre, og disser og baksnakker gjerne andre for å bli bedre likt! KJEMPEGENIALT!

Det må virkelig være en flott verden dere jenter lever i, rene eventyret. Tenk så hærlig å være noen helt andre enn dem man ikke er, gå rundt og stå for og kanskje mene ting som andre mener for å bli likt, selv om man kanskje mener noe annet. Så hærlig dere må ha det som følger flokken, og samtidlig klarer å være noen helt andre, og kanskje dermed ha noen “fantasivenner” i og med at de fleste dere er omgitt med i dag egentlig ikke helt kjenner til den personen bak alle løynene og sminken dere har gjemt dere bak for å få til det helt perfekte, eventyrtilværelsen dere lever i, smart! 😀
Skulle virkelig gjort som dere, bare levet i en drøm, tørr bare ikke å leve på noe som ikke er ekte, de fleste drømmer tar jo en dag slutt, og da våkner man som regel opp alene. Så derfor velger jeg å leve på virkeligheten selv om det er mye kjedeligere så klart… Hehe

Verden er hærlig dere! Hehe.

Hilsen en av de “onde, sorte, slemme heksene” i eventyrene som dere må hakke ned på og utrydde!
VI BLOGGES!

PS: Dette her er også ment litt på tull, “akkurat som henne” 😀

29 kommentarer
    1. IDIOT! ho å sophie elise e jo vænna? Det va meint som kødd fra begge sien… Få me deg alt før du bynn å kommenter på nå. Og JA du e værre en ho.

    2. tcmn har copyright på bloggen og det betyr at du ikke har lov til å kopiere noe på bloggen hennes så jeg anbefaler at du tar den bort nå!!!!!!!!!!!!

    3. Jeg leser ikke tcmn eller hva hun kaller seg, synes ikke hun er noe til forbilde. Sminke, mote og ting som er helt borti natta for meg. Det finnes så mange andre med bedre blogginnhold enn henne..tror jeg har bare vært på bloggen 3 ganger og hadde nok ikke kjent henne igjen på gata.
      ha en fin dag 🙂

    4. Åhærrefred….. Det va en kødd? Ka me å få med seg alt før man bynn å ska rakke ned på andre? Fy faen. Sophie elise og Therese meint jo ingenting med det.. Men nån ælsk jo og lag drama;) du e så mye værre enn ho at eg kan ikke beskriv det.

    5. Carina Johansen: så hyggelig å høre at du er enig med meg 🙂 vi blir nok gift i fremtiden og får mange fine barn sammen!

      hehe. hilsen han som svarer like seriøst som de som skriver til meg 😉 kleeeeem og puss, puss! hihi 😉

    6. Aaldri om æ kun ha vært sammen med nån som rakke ned på samme folk som eg hæng sammen med. Skjønn ikke keffør du e inne på bloggen hennes vest du har så mye i mot ho?

    7. frk Kristiansens svada: ja “småripsen” har jeg virkelig tent ilden i nok en gang! skape litt liv igjen, hehe! 🙂

      jeg er jo bare en sjalu, uvitende som må lage drama! hehe. Saklig nok det, spessielt med tanke på at de fleste er anonyme, big suprise! 😉

    8. herregud for noen tragiske mennesker det finnes på bloggen..jeg har mistet all respekt for disse såkallte toppbloggerne..og om det skulle være tull så er de rimelig blåst som legger ut slike ting som kan missforståes.hvorfor alle de stygge koentarene?har dere ikke egne meninger?er virkelig TCMN eller hva faan hu heter guden deres?isåfall har dere et jævla stort problem når virkeligheten sprekker boblen deres..

    9. det er jo du som er den ekte hateren her da, og det er ganske åpenbart at hun kødder i den filmen…

    10. Lol, hun skrev jo at det bare var kødd…haha! alle skjønte jo det! tror du virkelig at hun har tatt silikon? NEI!
      Tenk litt mer før du skriver neste gang, looooser 🙂

    11. jeg leser ikke toppbloggere, da jeg ikke interesserer meg for mote og outfits og sminke og slikt. jeg ser likevel ingen grunn til å rakke ned på mennesker med ulike interesserer enn meg, men jeg forbeholder meg min rett til å holde lese blogger som inspirerer og fengsler meg, og som gir meg noe tilbake som leser.
      det jeg ser derimot er at de som skiller seg ut ofte blir oversett, blir usynlige og glir rett inn i folkemengden, og det er litt skremmende, at folk ikke ser ut til å sette mer pris på mennesker som våger å tenke litt utenfor boksen også, og som er seg selv. dette håper jeg vil snu en dag, og at mennesker vil begynne å tenke selv, fremfor å opptre som hjernevaskede androider, som liker/hater alt som media fremstiller som verdt å elske/hate.
      jeg selv holder til i min egen lille bloggboble, og jeg er opptatt av sjelen, det indre, for disse tingene teller, men det som teller mer kanskje er at vi endelig en dag blir i stand til å se hverandre og ikke minst verdien i hverandre slik at maskene endelig kan kastes.

    12. Jeg blogger mest for å “tenke høyt” og en vakker dag så tramper jeg sikkert folk på tærne. Men det er mine meninger og jeg bryr meg fint lite hva andre skulle synes om det. Synes det er greit å ha et sted man kan “prate” med folk uten at det er venner, noen ting kan være greit å høre fra andre som ikke kjenner en liksom.
      For øvrig så har jeg ikke fått med meg hva denne saken her dreier seg om, men sånn blogg-drittkasting er meg fullstendig likegyldig:-p Det er som du sier en liten boble man lever i her inne, og selv filtrerer jeg bort 90% av det som skjer i mitt liv (mest fordi jeg synes det er uinteressant). Innlegget ditt var litt artig da. Hehe.

    13. Jeg veit ikke om jeg skal begynne å grine eller gjemme meg vekk jeg… Mener du virkelig at alle er falske siden vi bruker sminke? Og hvordan veit du om en ikke er seg selv, da du ikke kjenner personen? Jeg blir fryktelig depp av dette innlegget… Herre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg