VIL RYKE OG REISE NÅÅÅ!

Utenom at jeg som vanlig sitter og kjeder meg i ensomheten mens de fleste bestevennene mine er bortevekk, så sitter jeg også nå og venter spent bare på at morgendagen skal komme.

Tirsdag var jeg nemlig og så på en hybel, og fredag fikk jeg telefonen om at hybelen er min vist jeg vil ha den. Selvfølgelig vil jeg det! 🙂 Det sto mellom meg og to til.

Saken er, at jeg skal betale 2 måneders depositum, noe som jo er helt normalt.
Problemet er at jeg har ikke fått ringt og snakket med Nav om dette enda, men det gjør jeg på mandag, går heldigvis greit at han eieren av hybelen får svar på mandag 🙂


(bilde tatt fra: mincosmopharma.blogspot.com)

Uten at jeg skal skrive nøyaktig hva månedsprisen på hybelen står på, så kan jeg si at jeg umulig vil finne noe bedre, prismessig. I tillegg er det både støvsuger, vaskemaskin, tv, sovesofa, ovn, kort sagt alt der! Som jeg kan få bruke så lenge jeg vil være der, også kleskap og tv hylle var der, ALT!

Kan det bli bedre? Ja faktisk, for jeg har enda ikke nevnt at også strømmen og trådløst internett er inkludert i den utrolig gode prisen! 🙂 I tillegg så trenger jeg heller ikke betale for å se på tv, det er en tv-boks der også, og også den er inkludert i prisen!

Vel, regner med at jeg kommer med et nytt blogg innlegg i morgen, etter jeg har fått snakket med Nav.
Er jeg skikkelig heldig så ordner alt seg, og jeg får den hybelen, og er jeg skikkelig heldig flytter jeg hjemmefra alerede første uka i august!


(bilde tatt fra: gullesn.blogg.no)

Har bodd hos mamma (og pappa) i 20 år nå, på tide å komme seg videre i livet!
Det eneste lille som er, er plassen, er et rom, i tillegg til bade, men det går så bra, kunne også vært verre, jeg er sikker på at jeg vil trives uansett jeg, vist dette ordner seg med støtte fra Nav nå 🙂
Hm, er i slike tider jeg skulle ønske at jeg hadde vært flinkere på å spare penger, hehe, men dette ordner seg nok lell det.

VI BLOGGES!

5 kommentarer
    1. Jeg tror faktisk du har krav på å få hjelp til dette! Du får muligens ikke penger, men du får en garanti! Dvs. at NAV betaler for eventuelle skader på leiligheten som skulle komme under ditt opphold, men at du etterhvert må betale dette igjen til NAV.
      Jeg hadde en slik garanti på min forrige hybel-leilighet, men alt var like helt når jeg reiste, slik at dette ikke ble noen større sak. Men jeg tror det tilbakebetales som ett lån 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg