Sjekket inn hos “GothCity”

Da har jeg nettopp opprettet medlemskap på GothCity, et norsk gothforum.
Hvor aktiv jeg kommer til å være der inne eller ikke, får fremtiden vise, er egentlig ikke noen forumperson lenger, var det før på caesarforum.com faktisk, men lei.

Mye friere og morsommere med blogging 😀

Nå blir det snart pizza her i huset, og jeg skal enten se “Machete”-på Blu Ray, eller flere episoder av sesong 3 av “True Blood”:

Okokok, nok et hverdagslig innlegg fra meg, prøver å holde meg unna det kjedelige greiene der.

Ønsker alle sammen en riktig flott og god kveld videre.
VI BLOGGES!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg