THIS IS ME! TAKE IT OR JUST “FØKK ME”! :-S

Kjeder meg, og fikk plutselig lyst til å kle meg litt naken for dere, metaforisk sett.
Siden enkelte alerede tror at jeg bare mååå klemme ut alt om meg selv, noe jeg forsåvidt gir faen i, så er det i hvertfall ikke noe grunn til å ikke dele litt mer med dere, selv om jeg vet ingen bryr seg, men jeg blogger ikke for dere, jeg blogger for meg selv, fordi jeg liker å blogge, og dele ting med folk, for min egen del, gjør livet lettere for meg 🙂 På en uvanlig måte som jeg tviler på at de fleste der ute er i stand til å skjønne.


Kjønn: Gutt
Legning: Bifil, men heterosexuell
Musikk: Marilyn Manson og Lady Gaga (sammen, og hver for seg, hehe)
Stjernetegn: Tvillingene
Favorittfilm: Saw 1-7
Favoritt tv-serie: True Blood
Klesstil: Rocka, gothisk, emo.
Drikke: Sprite eller Red Bull
Mat: Pizza eller Taco
Liker ikke: Fordommer, mobbing, manipulering, falske mennesker, vold, ufrivillig tvang og trakkasering.
Liker: Folk som står for den de er, vennskap, rettferdighet, musikk, klær og film.
Det mest dyrebare jeg har i livet: Bestevenninna mi. 🙂
Hobby: Filmproduksjon, blogging og tegning.
+ sider: Original, selvsikker, vet hvem jeg er og hva jeg står for og tror på,
– sider: Litt små-dobbeltmoralsk, til tider veldig bitter, og veldig utålmodig.
Jobb: Lokalavisen “Opp” i Oppdal.
Typisk meg å si: “Men nok om det…”, “Liksom”, og i det siste: “Faktisk!” 🙂
Generelt: Er født med diagnosen asperger syndrom, en form for autisme.  Og jeg bruker innimellom sminke, for morro skyld, helst sort øyenskygge og sort leppestift, og driter i hva andre mener og tror om meg da 🙂

Topp 5 blogger:

1. http://mihrah.blogg.no/
2. http://happypain.blogg.no/
3. http://mybabygirl.blogg.no/
4. http://itotheg.blogg.no/
5. http://elinslaaen.blogg.no/


Og til dere som fortsatt tror at jeg bare måååå skrive alt og dele alt med alle, hehe, ja jøss, for dere kjenner jo meg så godt at dere er kvalifisert til å si det bare fordi jeg skriver veldig personlige ting om meg selv her på bloggen, så er det jo en selvfølge at jeg skriver ALT ja, riktig det. Hehe, tro meg, det er masse jeg aldri kommer til å skrive om meg selv, men ting som penislengden min driter jeg i om andre får vite eller ikke. 🙂

7 kommentarer
    1. Respekt!!tørr og være den du er for du er heeelrig og aldri la noen andre få deg til og tru noe annet,og er du usikker en dag så skal jeg jammen fortelle deg hvor unik og fantastisk du er..god klem

    2. Alltid bra at det første innlegget man leser på en blogg er om bloggeren, det er jo det som er prinsippet med blogg… Og at du absolutt må dele alt med alle, som antageligvis utifra innlegget er blitt sagt, er jo også en måte å bruke blogg på – for å få ut alt som ellers ikke er lett.. Liker bloggen din jeg!

    3. Aw, så søtt. Jeg er på topplisten din. (A) Lol, nei. Skal ikke ty meg til å være som en fjortiss. (Slik lillesøsteren min på åtte har begynt å oppføre seg) Heh.
      Jeg setter stor pris på det, og forstår vel ikke noe spesielt mer enn tidligere. Det er ikke noe spesielt med bloggen min, enkelt sagt.
      Men, ja. Jeg respekterer deg noe utrolig stort, Andreas. Husk på det. 🙂

    4. Ååå så glad jeg ble:):):):)
      NR 1 PÅ LISTEN DIN…:) DET ER EN ÆRE!!!!
      Du og bloggen din er noe av det mest interessante man kan lese:)
      Bedre bloggvenn finner man ikke:)
      Stor klem til deg Andreas:):)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg