TRUE BLOOD (SESONG 4) :-)

Da har jeg omsider sett heeeele sesong 1 av True Blood, begynte å se serien for første gang fredagskvelden, og nå er altså alle episodene i sesong 1, som altså er 12 episoder på 52 minutter, sett ferdig.

Litt tidlig for meg å spørre om som fortsatt har 2 sesonger til på Blu Ray liggende å se på, men noen som vet når sesong 4 kommer på norske kanaler, og når den kommer på dvd og Blu Ray? 🙂

Er så og si blodfan av serien, har ikke sett noe så bra siden jeg så Lost på dvd i flere dager, fra sesong 1-5, forså måtte vente leeeenge til sesong 6 også kom ut til slutt, hehe.

Men nok om Lost, når kommer sesong 4 av True Blood til Norge, vet den alt har startet på amerikanske kanaler… Men…

Da hiver jeg meg på sesong 2 jeg, vi blogges! 🙂
Avslutter dette innlegget med kortversionen av theme-låten, langversionen finner dere nok i innlegget før dette :):

Jace Everett – Bad things

5 kommentarer
    1. off neeei, jeg hater serien der :p Er så teit i forhold til vampyrer ._. Vampires diaries er MYE bedre ;)Og mye bedre med tanken på vampyrhistorie liksom.. Men vær sin smak 🙂 men anbefaler deg å se litt vampire diaries, den serien er råbra!
      Vist den har komme på amrikanske kanaler kan du jo laste ned episoder da :p

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg