Den femte dødssynd – Fråtseri

Kjære alle troende og ikke troende.
Jeg er en 19 år gammel gutt, som er på god vei rett til helvete, vist det finnes noe helvete slik vi mennesker ser det.
Ikke bare er jeg litt glad i oppmerksomhet til tider, samtidlig som jeg er veldig nysjerrig, forfengelig og alt det der.

Men jeg er også en satans god fråtser. Å fråtse er det å bruke mye penger på seg selv, noe jeg har gjort for denne helgen. Skal nå kose meg med søtt og fett, for å si det sånn:

6 klassiske kokosboller, 2 muffins (lemon og blåbær),


3 store Red Bull-bokser, en God Morgen-drikke-yoghurt med jordbærsmak og


2 poser popcorn…

Jeg kjenner fort og godt nå at dette innlegget krasjer veldig med innlegget jeg skrev for en stund siden om De Utakknemlige, hehe. Og har ingen unnskyldninger å komme med på noen måte, er heller ikke en spessiel anledning annen enn at jeg har fått tak i de 3 første sesongene av “True Blood” på Blu Ray i dag, sammen med andre stæsj jeg fikk fra cdon.no i dag, som dere kan lese mer om her!

Utenom min nærmeste og bestevenninne som jeg er kjempeglad i, så er Marilyn Manson min andre Gud her i verden, og han har lært meg å være meg selv, ha mine egne meninger, og leve livet som den jeg er, mens jeg enda kan!

Jeg er den jeg er, mener det jeg mener, og tror på det jeg tror, og ingen, ikke en gang en gjeng med 1000 klone-like fjortissjenter skal få ta det fra meg, eller klare å gjøre meg mer som andre, eller få meg til å “skli mer inn i samfunnet”, som noen sier, hehe 🙂

Men når det er sagt, alt jeg har kjøpt av snop i kveld, blir ikke tømt i kveld, SPESSIELT IKKE Red Bullen, vet faren med å overdrive, har gått på en smell før, og det vil jeg ikke, spessielt ikke at jeg ble kjent med min beste venninne som har gjort at jeg vil leve for alltid! 🙂 Noe jeg vet ikke er mulig, men dere skjønner hva jeg mener.

Til slutt vil jeg håpe at flest mulig vil lese novellen som jeg nettopp har startet på “Ole elsker Kari Beate, del 1” 🙂

Ønsker alle en koselig, vennlig og fin, minnerikkveld!
VI BLOGGES!

8 kommentarer
    1. Haha! Fantatisk! 😀 Jeg vil si de aller, aller fleste liker å bruke penger på seg selv, sånn sett. Uansett om det er på mat eller materialistiske goder 😉
      Kos deg! 😀

    2. Mmmm.. Pop-corn! <3
      Kokosboller .. not so much ;P
      True Blood!!! beste serien jeg vet .. Eric <3
      Ellers så er jeg enig i det du skriver, og Marilyn Manson er en awesome fyr! Jeg har det bilde du har på veggen i t-skjorte form ;D

    3. <3 Red Bull <3 selv om de små smaker bedre ;)
      Kos deg halvt ihjel ;) Jeg holder på med gjesteinnlegget, det tar bare litt tid :P Det må jo bli bra ;)

    4. jeg elsker bøkene til Charlaine Harris, synes de var helt fantastisk bra og underholdende. var ikke så begeistret for TV-serien egentlig, jeg synes alltid slike ting blir skuffende i forhold til bøkene.
      Popcorn elsker jeg, og man ser ikke film uten, etter min mening, ihvertfall. men det rare med popcornet er at man ikke kan slutte å spise, det blir bare den ene bollen etter den andre.
      ellers liker jeg ikke søte ting som kokosboller og smultringer og kaker og sånt. jeg er fremdeles ikke kommet over den episoden da jeg som liten satt i bil og hadde spist tre kokosboller etter hverandre og var så kvalm jeg trodde jeg skulle dø.

    5. ”Jeg er den jeg er, mener det jeg mener, og tror på det jeg tror, og ingen, ikke en gang en gjeng med 1000 klone-like fjortissjenter skal få ta det fra meg, eller klare å gjøre meg mer som andre, eller få meg til å “skli mer inn i samfunnet”,…”
      Elsker det avsnittet. Jeg liker at du er deg selv, og ikke lar andre påvirke den du er 😉 At du selv står for den du er og den du velger å være står det stor respekt av 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg