BLODSPAKKE, HELL MOTHERFUCKING YEAH!

Fikk pakke fra cdon.com i dag. To t-skjorter, tre Blu Rayer, to cder og et posterflagg i silke.
Begge t-skjortene er med Marilyn Manson på, min gud, mitt forbilde og min personlige antichrist, hehe ;-):

Her ser dere den første, i xl 🙂


Og her den andre t-skjorta, beklager litt lysproblemer :p

Har fra før av to Marilyn Manson-tskjorter til, men nok om det.
Blu Ray-filmene jeg mottok i dag er sesong 1, 2 og 3 av serien “True Blood” som jeg gleder meg masse til å sette meg ned i sofaen og se på, på 42 tommer-tven min i FULL HD! 😀

Cdene jeg fikk i dag var blant annet en Hits For Kids-cd med 3 cder i (70 sanger). Det er snakk om en sånn best of-samling fra de siste åra 🙂 Den andre er en ABSOLUTE MUSIC-plate med tilsammen 39 moderne rockelåter fra de siste åra, en 2-cders-cd 🙂

Og det siste var altså det posterflagget i ren og skjer, vakker, deilig silke: MARILYN MANSON IGJEN FAKTISK! 🙂

Hm, jepp, det var det jeg fikk fra cdon i dag. Men i går så fikk jeg en pakke fra superkul, gidder ikke vise alt derifra, men noe jeg bare må vise, selv om jeg vet at veldig mange gir faen (jeg personlig syns som vanlig at det er kjedelig å lese om slike hverdagslige innlegg, hihi, se lengre ned på bloggen…), så går jeg i en felle nå jeg selv har satt opp så vidt, ved å vise det også, dette skjerfet fikk jeg altså fra superkul.no i går 😛

Blir deilig å bruke på vinter og kalde høsttider det ja!
Forresten legger du merke til t-skjorta jeg har på, ikke helt? Den fikk jeg fra platekompaniet denne uken, nei er ikke rik, men får det som kaller feriepenger og også igjen på skatten som alle andre, og har betalt litt for mye i skatt i fjor for å si det sånn 😀 Vel, her er en Lady Gaga t-skjorte jeg også har fått denne uken:

Xl-denne også, men i LADY-størrelse så den er likevel litt trang. Ladyer er som regel litt trange å komme inn i, hehe! 😀

Ok, men da skal jeg prøve å gjøre noe jeg gruer meg til, nemlig å ringe Apple i siste desperat forsøk for å fikse Ipoden min (Ipod classic, 160 GB), som har vært problematisk siden mandag… Har telefonskrekk så om det blir noe er spennende…

Uansett, god fredag alle sammen! 🙂
VI BLOGGES! 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg