BLOGG = B.L.O.G.G (FORKORTSELSEN :-))


Vet godt at ordet blogg mest sannsynlig ikke er en fortkortelse, så i stede har jeg
kort og enkelt laget en beskrivelse om hva blogging er:

Bred, (med tanke hva man kan blogge om, skrive o.s.v)
lang, (blogger man en stund uten å gi seg blir bloggen etterhvert lang)
og
ganske
grenseløs (finnes ikke grenser for hva folk kan skrive, spessielt blant veldig mange unge er det mange som tråkker over grense med hensyn til å rakke ned på andre)



Forresten, til alle som har fulgt med på bloggen min de siste dagene, og mener at jeg har stått for mobbing, ved å skrive min mening om toppbloggere. Igjen; dere vet ikke hva mobbing er!

Syns at det faktum at så mange folk her inne (unge jenter fra alderen 12-18), anklager meg for å være mobber kun fordi jeg skriver kritisk og ironisk om toppbloggere vitner om mange unge menneskers mangel på modenhet og kunnskap på hva som faktisk er mobbing, og hva som kalles for satire og sterke meninger! 😉

Jeg kommer ikke til å gi meg med å skrive hva jeg mener, jeg vet det finnes grenser for hva man kan skrive og ikke skrive, jeg vet selv at jeg ikke har mobbet noen, men når det er sagt så er det nok en del andre som burde tenke seg over, med tanke på hva man skriver, både i kommentarer og innlegg!

Etter min mening burde blogg.no hatt en aldersgrense, og om den er det, så er den definitivt for lav!
Ser det har blitt litt oppstyr rundt dette, blant annet så har en venninne av meg blogget om “Mobbing av toppbloggere”, velger å ta sjansen på å linke til den her, 😉 Håper ikke mange nå igjen mener at jeg henger ut noen, bare fordi jeg linker til noen andres innlegg som tross alt er offentlig.
Vil bare at dere skal skjønne sånn noen lunde hva jeg sikter til. Mer kan dere se på de siste kommentarer jeg har fått av diversje unge på de siste innleggene.

Er jeg virkelig en mobber, har jeg mobbet fordi jeg skriver min skeptiske kommentar om toppbloggere?
Går det ikke ann i Norge i dag å skrive sine skeptiske meninger om bloggere, og toppbloggere som Tcmn uten at det skal bli sett på som mobbing? Understreker en siste gang at det er ikke noen jeg er ute etter å ta.
Og hele poenget jeg hadde i starten var først og fremst å få frem en debatt rundt de fleste unges evner til å tenke selv, noe jeg har gjort nå.

Vil forresten også linke til en god venninne av meg som er en av de som faktisk har skjønt dette, min gode bloggvenninne Mybabygirl, har et innlegg som dere kan lese her! 🙂 Og generelt vil jeg også anbefale Mybabygirl sin blogg på det STERKESTE! 🙂

For ikke å også nevne min venninne Elin Slåen som har skrevet ett innlegg om toppbloggerne som hun ikke vil være en del av akkurat som meg, hehe. Les hennes innlegg her, og les gjerne mer av bloggen hennes også! 🙂

Og sist men ikke minst skal jeg igjen minne om det fantastisk gode blogginnlegget til min gode venn Mira, som nå har inspirert blant annet meg og flere til å skrive ting som er skrevet de siste tingene! Kunne ikke hvert mer enig i det som både Mira, Elin og Mybabygirl blant annet har skrevet 🙂

Så lenge det er blod som bruser og puls i meg som slår som kommer jeg alltid å være her å si min mening, skape debatter, og om flere her blir sinte og frustrerte og ikke tåler det så er det de menneskenes problem, for jeg står på mitt, og vet jeg ikke har gjort noe galt. Så det så! 😉

Og igjen; tusen takk for alle besøk og kommentarer uansett negativ eller positiv, dere har alle bidratt til å gi meg høyere besøkstall, hehe! 🙂

MITT SISTE ORD I DENNE SAKEN FOR I DAG ER SOM FØLGER:
JEG VET DET KRYR AV BLOGGERE HER, MEST JENTER SOM SLITER MED DÅRLIG SELVTILLITT OG AT MANGE AV DERE FØLGER FLOKKEN, VED Å VÆRE MEST MULIG SOM FLERTALLET, MEN TRO MEG, DET HJELPER KANSKJE EN STUND, MEN TIL SLUTT VIL DET KNEKKE DERE MER ENN OM DERE FAKTISK HADDE VALGT Å STÅ FREM SOM DEN DERE ER OG HA DERES EGNE MENINGER! 😉 FUCK FLOKKDYR OG HJERNEVASKING OG KOPIERING AV ANDRES MENINGER OG HVEREMÅTE SIER JEG BARE! 😉


Forresten, er det noen her som har tips til hvordan jeg kan fjerne programvare 2.0.4 på Ipoden (Ipod classic, 160 GB) min og gå tilbake til 2.0.3? Setter STOR PRIS PÅ SVAR!

Hilsen han sjalue, dobbeltmoralske, stygge punkeren med for lite llv (som noen av dere har skrevet, hehe, så søte dere er 😀 )

Neida, skal ikke provosere mer enn nødvendig nå, hehehe 🙂
Men uansett, ønsker alle en god kveld videre 😉

VI BLOGGES! 🙂

12 kommentarer
    1. Norge er et fritt land, er det vel ikke? Hvis man ikke får uttrykke meningene sine på en offentlig blogg, uten å få frekke og provoserende kommentarer i trynet for hvert innlegg.. hvordan kan man kalle det et fritt land, da?
      Veldig bra skrevet, Andreas. Enig med deg til hundre.

    2. er helt enig i hva du skriver her..jeg er veldig for aldersgrense på blogg..Folk har en tendens til og ikke like andre meninger enn det som tenåringene har skapt i samfunnet..

    3. mybabygirl: Korrekt! 🙂 Er veldig mange av bloggere, spessielt ungjenter i en viss alder som burde hatt blogg og nettforbud generelt

      Sikkert mange som mener jeg virker som jeg har noe i mot ungjenter generelt nå, og det er IKKE tilfelle. Folk som mener og tror det burde revurdere det å ha en blogg, etter min mening, folk som tror at slike som meg mobber bare fordi jeg skriver det jeg skriver, er litt for unge og uerfarne etter min mening til at de bør ha blogg, hehe 😉

    4. Bra innlegg. Du skriver alltid bra! Jeg er fast leser =)
      btw, jeg er ikke et flokkdyr ;D
      Jeg har spørsmålsrunde på bloggen min, så legg gjerne igjen et lurt og interresant spørsmål. Jeg vil tro at du kan finne på noe skikkelig snodig 😉

    5. På samme måte som du kan skrive det du vil om toppbloggerne (sålenge det ikke blir personangrep, det er i hvert fall det _jeg_ vil kalle mobbing) så burde jo toppbloggerne få lov til å skrive om det de vil, uavhengig av om det handler om hva de spiste til frokost eller hvor vondt i hodet de har. Men jeg er fullstendig enig med deg, mye av det de skriver er meget uinteressant, og jeg har selv undret over hvorfor så mange ligger så høyt opp på listen som de gjør. Jeg er selv lite fan av å lese blogger som er på topp, bare fordi alle andre gjør det, skrev faktisk et utkast til et innlegg tidligere idag, som jeg har tenkt til å poste når det blir klart.. Det er vel bare sånn en god del er, mange vil gjerne være som alle andre… se bare på klesstilen til en stor del av tenåringsjentene i Norge, ikke at det er noe galt med den, men alle ser jo helt like ut…

    6. Hvis noen mener at det du skrev om toppbloggerne var mobbing, blir det det samme som å si at du mobber kvikklunsj, hvis du liker melkesjokolade bedre…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg