TIDENES KNULLELÅT?

Jeg hører mye på musikk, så og si alltid når jeg ikke jobber eller gjør andre ting som krever at jeg ikke kan ha headsettet på hode.


(bilde tatt fra: boysntoys.blogg.no)

Spessielt nå som Ipoden min har fått problemer etter at jeg lastet ned oppdateringen for Itunes 10.3 så har jeg også tenkt en del på musikk generelt.

Er noe jeg vil finne ut, har dere en knullelåt dere liker? Altså en perfekt låt til å ha seg med, når man hører på den?
Hva er i såfall deres favoritt, og hvorfor? 🙂

Vist dere ikke er helt sikre, og har en partner, enten det er en kjæreste, elsker, venn eller naboen for den saks skyld, syns dere skal knulle skikkelig og finne ut hva slags låt eller type musikk dere foretrekker å knulle godt, hardt og lenge etter!


(bilde hentet fra: dagbladet.no)

Og… Har dere også en egen favoritt-onanerings låt? Noen spessielle sanger dere foretrekker å høre på mens dere runker/fingrer/onanerer? Og der de sangene de samme som knullelåtene deres? Jeg klarer ikke helt konsentrere meg ordentlig med musikk på øra når jeg onanerer, men bruker likevel å høre veldig mye på muskk ved onanering likevel.

Her har dere en låt jeg kan finne på å runke etter mens jeg tenker på noe/noen eller ser på noen bilder eller filmer for å holde meg mest mulig hard, hehe:

Har noen forresten smakt “Kåtpiller”, med lakrissmak før? Man før en liten pakke til 30 kroner på superkul.no, blant annet, alt for dyrt, men….

Skal sies at disse “pillene” ikke har noen effekt på deg i hele tatt, er bare helt vanlige lakrisdrops 😛 Boooorrinnnggg…

Ønsker alle sammen en riktig, tilfredstillende og fin torsdag 🙂

11 kommentarer
    1. Knut: Er ikke noe galt i å legge ut slikt på nettet, driter i hva andre mener og syns vettu, det tror jeg kanskje du burde tenke litt mer på også.

      Nå så kjenner jeg deg ikke, men selv om du er anonym så kjenner jeg igjen ip-adressen på pcen din og det er ikke første gangen du poster noe om som går på det private her 😉

    2. Gaaaad!
      Kan du ikke heller skrive det på ett papir å henge det på veggen på soverommet ditt?
      Trenger ikke dele ALT med andre..

    3. Hehehe, jeg har aldri forstått meg på musikk og sex. Om noen satte på en el annen låt for å komme i “the mood” etter en date, så hadde jeg dødd av skam! Hadde nok gått hjem og aldri ringt tilbake, for det turn-off nr 1.Cheesy! Sex og det som hører til foretrekker jeg forholdsvis spontant, skjer det så skjer det. Noen ganger står tilfeldigvis radio/stereo på, men det bryr meg katta. Men, for all del, noen trenger kanskje musikk for å slappe av og sånt og det er jo greit nok.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg