ILDSINT SAUFLOKK

Hehe, har nettopp kommet hjem, setter meg ned, og skal til å kose meg, og det får jeg jammen å! 🙂
Har fått mange kommentarer i dag, fra en del sinte ungjenter, eller “sinna sauflokk i rosa ull” som jeg kaller det metaforisk 🙂

Er det virkelig så fyfy og stille spørsmålstegn, skrive kritisk og være åpen om mine meninger om toppbloggere som feks Tcmn?


(bilde hentet fra: abcnyheter.com)

Trykk HER for å se innlegget jeg skrev i dag tidlig, samt de sinte kommentarene jeg har fått, forresten tusen takk for alle kommentarene.

Jeg får høre igjen alt fra at jeg er stygg, at jeg er punker, at jeg mobber fordi jeg skriver min mening (trykk her for å lese mer om hva jeg har skrevet om toppbloggerne), og en del andre ting som går på meg som person.

Til alle sammen vil jeg bare smile, og si tusen takk for at dere åpner dere, og viser at dere har så mye å gjøre på fritiden.

Jeg kommer til å fortsette å skrive hva jeg mener, jeg vet selv at jeg ikke går til personlig angrep mot noen.
De jeg har gått til “angrep” på er folk som har gått til angrep på min gode bloggvenninne Mira fordi hun skrev sin mening om toppblogging først, noe folk ikke tålte tydeligvis. Og da jeg fikk lese de kommentare hun fikk så ble jeg litt irritert og skrev et innleg mot de som har skrevet stygt til henne på en personlig og usakelig måte.

Men at dere går og slenger dritt til meg er helt greit, har riktignok snakket litt med politet om enkelte av kommenarene som jeg har fått i dag, så selv om dere er anonyme så har jeg fortsatt IP-adressen deres som politiet kan gå etter, men det er heldigvis veldig få av de fleste sure kommentarene som kan bli anmeldt 😉

Ønsker alle sammen en god kveld, og igjen: Til alle dere ildsinte som ikke tåler å lese at andre kritiserer folk dere ser opp til, og ser på meg som mobber bare på grunn av det 🙂 Glad dere også jeg, er jo rimelig søtt med sinte og temparamangsfylte meldinger 🙂

Hehe, stor klem og hilsen fra han “umodne, useriøse, umoralske, stygge punkeren med stygg, kjedelig og dårlig blogg som “mobber”” 😉 <3
Vi blogges! 🙂

6 kommentarer
    1. Det er rart hvordan disse småttisene klikker i vinkel fordi noen sier at bloggen til mange av toppbloggerne er kjedelige… Og så sier de akkurat det samme til deg, Mira og alle de andre bloggene som har kommentert disse… De er jo akkurat på samme måte, og jeg kan ikke annet enn å si at det er fryktelig god underholdning 😉 Jeg koser meg! Stå på 😉

    2. Greit nok , du skriver ganske mye bra her på bloggen din , men jeg syns ikke akurat det er noe snilt å skrive så mye negativt om bloggerene. det er tross alt en grunn til at det heter blogg, for man skal få kunne skrive det man vil .. Kanskje tenk på hva du skriver en gang da , hvor intrisangt er det for noen ? kanskje du er den som får mye stygge meldinger. ( vennina di som du nevnte. ) skal hun få skrive akurat det som passer henne da . så kan de andre bare dra til ett viss sted ? alle er like verdige , og skal få skrive som de føler for..

    3. fy faen, er så lei av det… Men folk har vel behov for det. Og du vet jo uansett at det er folk som sitter hjemme og er misfornøyde med livet sitt, og du tar deg tydeligvis ikke nær av det, og det er bra! 🙂

    4. Digger måten du skriver på! Haha, Saueflokken med rosa ull kan bare stikke til skogs 😉
      Endelig er det folk som tør å si hva de mener, uten å måtte tenke på alle de som kanskje blir sinna.
      Og så bra at du anmeldte noen av de kommentarene.. 🙂 Håper politiet finner dem og at de får smake sin egen medisin;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg