TRAGISKE DRITTUNGE-BLOGGERE!

I går skrev jeg et blogginnlegg om de utrolige kjedelige toppbloggerne i Norge, som den tragiske bloggen til Tcmn foreksempel, og har fått kjempegode tilbakemeldinger, her har dere innlegget jeg skrev fra i går!

Litt før meg så skrev min gode bloggvenn Mira om det samme temaet, men av en eller annen grunn har hun fått utrolig mange stygge og slemme kommentarer, enda jeg var enda mer negativt i mitt innlegg enn hva hun var i sitt om de tragiske, kjedelige toppbloggerne. Ta en titt på Mira sitt innlegg her, og LES de stygge meldingene hun har fått fra flere sure, tragiske tenåringer.. KLIKK HER FOR Å SE!


(bilde fra bloggen til min vakre, snille og veldig unike, gode bloggvenn Mira)

VIST NOEN ØNSKER Å GÅ TIL PERSONLIG ANGREP PÅ NOEN SÅ SYNS JEG HELLER FOLK SKAL TA MEG, SELV OM MIRA ER NOEN FÅ ÅR ELDRE ENN MEG!

VIST DERE IKKE TÅLER AT BLANT ANNET MIRA SOM KVINNE SKRIVER SIN ÆRLIGE MENING OM TOPPBLOGGERE, TROSS AT AT HUN ER EN VOKSEN KVINNE, SÅ HAR DERE ET PROBLEM FOLKENS, IKKE HUN!

JEG SKREV TROSS ALT ENDA MER NEDSETTENDE OM TOPPBLOGGERNE, OG HAR KUN FÅTT POSITIVE TILBAKEMELDINGER, SÅ HVORFOR SKAL SÅ MANGE TENÅRINGER RAKKE NED PÅ MIRA. Tror ærlig talt dette har med missunnelse å gjøre siden Mira er jente, og etter min mening MYE penere enn de fleste kvinner og jenter i Norge!

(bruker dette bildet, fordi jeg føler og syns at flere av kommentarene som har kommet inn til Mira i det siste rett og slett er mobbing, og også rasistisk, noe jeg synes er utrolig tragisk)

Syns også dette minner om at enda i 2011 så er det ikke rettferdig nok i verden enda med tanke på kjønn og alder. Er tydeligvis lettere for en mann/gutt å skrive og si sin mening, enn om en vakker kvinne i sin beste alder gjør det.

Vil understreke at jeg er en god bloggvenn av Mira som er utrolig stolt av henne både før og etter det blogginnlegget! 🙂 Og at jeg støtter henne, som alle andre vennene mine, fult ut! Kødder noen med Mira eller andre, så kødder dere også med meg!

Amen!
Vi blogges!

28 kommentarer
    1. Det er litt ironisk at du sitter å skriver hvor umodne de “sure, tragiske tenåringene” når de går på angrep på bloggere (Mira) som kritiserer toppbloggerne. Når du selv sitter og lager lange, dype innlegg direkte mot de som er på toppen. Du har ikke tenkt på at du faktisk går til angrep og kritiserer dem, feks tcmn. Du er ikke bedre selv, rett og slett.
      Så neste gang du, eller din gode venn bestemmer dere for å kritisere eller gå ut med deres egen mening, kan dere ikke forvente at alle vil være enige med dere. Sånn fungerer det nemmlig ikke…

    2. Celine: Jeg går ikke til personlig angrep mot verken Tcmn eller noen av de andre bloggene.

      Det eneste jeg har gjort er å skrive et kritisk innlegg på bloggen om BLOGGEN til blant annet Tcmn, har ikke noe personlig i mot noe.

      Det er en viss forskjell på å stille kritiske spørsmål rundt andres blogger, og det å gå til personlig angrep mot en blogger!

    3. At Mira får kritikk? Hva er det dere gir toppbloggerne da? DET er nemmelig både kritikk og sjalusi. Det er jo en grunn til at bla tcmn er på topplista: fordi hun skriver om ting folk er interesert i å lese. Kanskje ikke alle, deg for eksempel, men likevel nok til at hun kommer på topplisten. Jeg ser ikke poengt i å hate folka på topplista så mye, hva er det de gjør galt? INGENTING! De blogger om sin hverdag og om ting de liker, akkurat som du. Det at du ikke liker bloggen deres betyr ikke at de har en dårlig blogg bare fordi du har en annen stil. Jeg synes bloggen din suger ræva og at du er en tragisk, sjalu, stygg punker som må hakke på andre bloggere, men det betyr ikke at jeg lager blogger der jeg skriver om hvor mye jeg hater den tragiske bloggen din. Jeg har heller aldri kommentert at jeg hater den og min mening om deg, før nå. DET ER IKKE NØDVENDIG Å KRITISERE TOPPBLOGGERNE, DE ER PÅ TOPPLISTA AV EN GRUNN: DE HAR DE MEST POPULÆRE BLOGGENE OG SKRIVER OM TING FLESTEPARTEN AV BLOGGLESERNE LIKER Å LESE, PUNKTUM. Kan du ikke bare opperere på deg et smil og blogge om DEG og DITT liv, og holde dine forjævlige meninger inne deg?! Vet du hva jeg synes at er det verste?? At du bare kommer til å le av denne kommentaren og fortsette å blogge om hvor “Dårlige” DU synes toppbloggerne er. Skulle gjerne bedt deg dra et viss sted, men på utseende ditt ser det ut som om du bor der fra før så det blir ikke nødvendig.

    4. Ikke at jeg leser mange av toppbloggene her.. ivhertfall ikke norske, men jeg vil ikke tro at noen rakker ned på denne Mira fordi de er misunnelige. Joda, hun er kjempepen ser jeg.
      Jeg tror heller at de rakker ned på henne fordi de ikke føler seg like skremt av henne enn de ville en mann. Det er forresten sant.. at de fleste toppbloggere er unge og umodne.. og selvoptatte.. ikke for å snakke om at de alle reagerer sterkt på den minste drama. Det er en jentegreie, spesielt for den typen mennesker i den alderen. Men hva er egentlig poenget med en blogg der du skriver om hva du hadde til frokost og “dagens outfit” osv.. De tror faktisk at det de skriver er interesant, og at verden bryr seg.. og.. likesinnede gjør kanskje det. Det fins så mange av dem vet du.
      Ha en fin dag. 🙂

    5. HAHAHAHA, må bare si en ting til… Leste nettopp på headeren din “Fuck mobbere”, du er så og si en mobber selv. Og du inbiller deg selv at du ikke går i angrep mot bloggerne, men det gjør du! Er du hjernevaska eller noe sånnt? Stakkars deg, skal be for deg jeg lille venn.

    6. Når du kritiserer en blogg kritiserer du gjerne bloggeren.. regner med at du ikke krittiserte etter hvordan bloggen ser ut, nei. Du og Mira kritiserte Bloggerne personlig. Er helt enig med hva du sa i inlegget, men du kan ikke mene at ikke dere skal få kritikk, når dere krittiserer andre.
      Skjønner poenget ditt, med at du ikke direkte mener og kritisre bloggerene personlig, men når du skriver et så åpent inlegg om toppbloggerne blir det personlig.

    7. Dette skjønte ikkje jeg helt – du kritiserer toppbloggere på en ganske stygg måte, og sier folk ikke skal mobbe venninna di…? Skjønner jo om du mente toppbloggere generelt, men når du nevner navn, “mobber” du jo like mye :p

    8. Er det ikke en slags mobbing å henge ut bloggere på din egen blogg?
      Ikke glem at en stor del av bloggerne og bloggleserne er unge jenter, som lar seg insprere av hverandre.. Jeg ser ikke noe galt i at de blogger om hva de vil, hvis man synes det er dritkjipt kan man jo bare la være å klikke seg inn på bloggen dems? =)

    9. jeg legger merke til at de rosa-menneskene kritiserer de svart-kledde ganske så ofte uten man gjør noe som helst med det, fordi man ikke gidder å bry seg. men så fort de rosa-menneskene får EN eneste kritisk bemerkning så flyr de på med nebb og klør. vel, godt det finnes folk som sier sin mening og tar den kritikken de får på en voksen måte. stå på, og jeg flirer godt når jeg ser slike innlegg, for jeg styrer fint unna topplista sjøl, syntes slike blogger som dette er mer interessant for mitt vedkommende 🙂

    10. Selvom både du og Mira har skrevet et innlegg som går ut på det samme, hun fikk negative tilbakemeldinger og du fikk positive, så tror ikke jeg det har noe med hvem som skreiv hva, tror det har noe med hvem som leser hvem sin blogg 🙂 Rene tilfeldigheter! :))

    11. Tuuusen takk for støtten kjære venn:)
      Og hva gjør nettopp denne ELEN !!!
      Angriper deg personlig og utseendet ditt!!
      HUN SITTER JO Å GJØR AKURATT DET SAMME MED DEG SOM HUN ER SÅ MOTSTANDER AV!!!
      At det går an!!
      Ser jo hvor intelligensen er hos disse som ikke tåler kritikk!
      NEI MAKAN TIL SELVMOTIGENDE INNLEGG HAR IKKE JEG SETT FØR!!
      Og tusen takk igjen vennen min for støtten din, den betyr alt…over alle disse sure personene.
      Og forresten er det ikke bare vi som klager, toppbloggerne får masse negative kommentarer.
      Jeg leste et innlegg om en person som hadde vært inne på disse bloggene og halvparten er negative og kritiske…
      Så og si at de ligger på toppen fordi at ALLE liker dem er tåpelig da halvparten faktisk ikke liker dem!!
      Synd at de legger igjen en kommentar for de gjør faktisk bloggeren en tjeneste ved å dytte den man kritiserer opp på lista!!
      Mange takk igjen vennen min, og jeg støtter deg fullt ut som jeg vet mange gjør:):)
      Ha en kjempeflott dag og en
      stor klem fra Mira:):)

    12. Du er tragisk, som i det hele tatt gidder. Du kan jo bare overse de som ligger på topplisten da hvertfall. Du trenger ikke å henge ut andre bloggere, bare fordi at de blogger om noe du ikke gidder å lese om. Det virker litt som om at du er misunlig på de som er på topplisten. Skaff deg et liv, istede for å kritisere andre!

    13. Hei .. jeg syns du skal tenke før du skriver noe , får sjokk her. viss du hadde opplevd så mye mobbing , så hadde ikke du sakt slikt om bloggere. alle er forskjellige. og du sier alle skriver posetive tilbakemeldinger til deg angående Topp-bloggere ?
      Les nøye igjenom hva folk har kommentert , ikke akurat noe posetivt.

    14. Skrev navnet mitt kanskje? Unnskyld meg for at jeg ikke legger til etternavn og adresse da! Har fast navn som kommer automatisk, gidder ikke endre det for å kommentere på bloggen din som er så fin og perfekt at du må hakke ned på norges mest populære bloggere. Du mobber jo når du henger ut andre bloggere bare fordi du er sjalu. Og jeg sa jo at du bare kom til å le av kommentaren min. Synd, du kunne trengt å innse hvordan du faktisk oppfører deg. Jaja. Takk, jeg har en super dag! Det eneste som ødelegger den er bloggen din som jeg dessverre er dum nok til å la meg provosere av.

    15. Nå synes jeg at man kan kalle en spade for en spade her, folkens. Toppbloggerne blogger om mote, sminke, hverdag også videre. Overfladisk, ja. Men en kan ikke si noe annet enn at de er flinke til det. At de ikke interesserer seg for akkurat det andre interesserer seg for gjør dem ikke dumme, uintelligente eller slemme. De er rett og slett bare flink til noe annet enn for eksempel Mira. Jeg velger å la være å lese toppbloggerne fordi jeg ikke interesserer meg for det de skriver, men det betyr ikke at ingen andre gjør det.
      Men å mobbe folk som kritiserer? Sist jeg sjekka gikk kritikken både Mira og Aylar på bloggen og hva som blir blogget om, mens kritikken jeg leser i alle kommentarfeltene går direkte på personen som står bak bloggen. Ingen av sakene her er noe spesielt modne, men det skal sies at akkurat når det kommer til hvem som er minst umoden vil jeg velge å holde en knapp på Mira og Aylar. De klarer i det minste å diskutere blogg og ikke person.
      Vil vel kanskje også si at SOS Rasisme ikke er det beste å reklamere for om du vil ha legitimitet..

    16. Ikke for å være slem eller frekk, men det ser ut som du går personlig utover noen toppbloggere, de blogger om hva de vil. Er det ikke sånn du er da? Derfor har de rett til å poste søppel om de vil. Og de er unge jenter som faktisk er interessert i klær, sminke og det. Derfor blogger de om det. Det er jo en grunn at de er på topplisten, fordi det er flest unge jenter som leser disse bloggene for inspirasjon og interesse.

    17. dette likte jeg..leste en del av komentarene og syntes det er forferdelig tragisk at de ikke tårler kritikk.men nå er denna fjortissgjengen en saueflokk som manisk følger lederen..de har jo ikke sine egne meninger..skulle nesten tro at toppbloggerne var en gud for disse stakkars uvitende tenåringene..du og mira har min fulle støtte her

    18. Cyan: Hehe, takk, ja er mange “sauer” i flokk her for å si det sånn i rosa ull, med ganske bra temperamang 🙂

      Klarer ikke annet enn å le og kose meg med disse jeg, syns det er litt morsomt at folk faktisk gidder å skrive som de gjør.
      Jeg vet at jeg ikke har gått til personangrep mot noen, ja, jeg har nevnt blant annet Tcmn som et eksempel, men det er bare fordi hun ligger øverst på listen, og slik.

      Nevnte noen andre også som du kan se, men har ikke skrevet noe personlig i mot de, hehe, morsomt at ikke alle ser den.

      Men hva skal jeg si, folk flest som har kjeftet i dag er unge, naive og mest sannsynlig sliter de med seg selv, noe jeg er lei meg for på deres vegne, men klarer likevel ikke annet enn å fnise når folk og dyr går av skaftene for en slik bagatell! 🙂

      RENE KINAPUTTENE! HEHEHE 🙂
      God kveld videre 🙂

    19. helene: På dette innlegget så er det ikke mye positivt, men vist du ser på det jeg skrev I GÅR 🙂 så ser du at det er bare positivt som er skrevet i går, mens de sinte kommentarene på det innlegget fra i går kom først i dag, noe som var etter planen 🙂

      Ville ikke at min venninne skulle være den eneste som fikk slike kommentarer, derfor har jeg med vilje provosert disse menneskene slik at folk også kan være litt sure på meg 😉 Og det funket det, skulle ønske at det kom litt mer, men pytt pytt 😉

      Har opplevd mobbing, så vet godt hva som er mobbing og ikke mobbing, det jeg har mottatt i dag er ikke akkurat mobbing, heller usaklige-sinnameldinger, og siden jeg ba om det med vilje i dag så er det kjempepositivt.

      Har sluttet å bry meg uansett hva andre mener, de som plager meg eventuelt utenom nettet smiler jeg bare til for å vise “hvor mye jeg bryr meg”, jeg gjemmer meg ikke lenger, og da er det ikke så morsomt å plage meg. Jeg svarer heller ikke tilbake slik at de syns det blir morsomt 😉 Det bør flere prøve! 🙂

    20. Jaja . men du trenger ikke å la det gå ut over topp-bloggere som ikke har noe med dine innlegg å gjøre– du burde kanskje finne en annen måte sån at det ikke gikk ut over noen som ikke hadde noe med det.

    21. Jeg forstår ikke hvordan det går ann å være så sykt frekk og sjalu! du er bare patetisk, som skriver slike ting om toppbloggere! Bare fordi du ikke er en stor del av samfunnet slik det er i dag, fordi du er gothersk( whatever) trenger du ikke å gå til angrep på personer som faktisk er de som passer inn i samfunnet! VOKS OPP MANN!

    22. Karoline: Kjære venn, jeg skulle likt å tatt deg på alvor, men når en person skriver fra samme person, med to forskjellige navn “fanny” og “karoline”, og i tillegg blir anonym, så kan jeg i hvertfall ikke ta deg på alvor 🙂

      Kyss på kinnet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg