SLITER MED IPODEN/ITUNES/PCEN! HJELP!

Har nettopp måtte tilbakestille Ipoden min tilbake til fabrikkinnstillingene.
Etter det var gjort så laget jeg et navn til Ipoden, som første gang jeg brukte den, deretter synkroniserte jeg inn ett par sanger på nytt….

Når pcen er ferdig med å kopiere inn de 651 sangene så står det med en gang “Ok å koble ut”… Jeg venter noen sekunder, og kobler den forsiktig ut. Når det er gjort så ser jeg på Ipoden at jeg skal velge språk igjen, så jeg velger Norsk… Da finner jeg ut at jeg er likelangt.

Det står at det er ingen sanger eller noe på Ipoden fortsatt. Selv om det vises at det er brukt litt plass der, så står det likevel ingen sanger, videoer eller noe der.

Hva gjør jeg galt? Hva skal jeg gjøre?

Føler meg så hjelpesløs, og skulle så utrolig gjerne hatt hjelp! I dag er første og hittil eneste gangen at dette har skjedd, har hatt Ipoden siden jeg kjøpte den cirka rundt august. Så det kan umulig være at den har begynt å surre på grunn av alder?

Hjelp, hver så snill! Er så utrolig avhengig av Ipoden? Kan det være pcen det er noe galt med, Itunes, eller Ipoden?
Ipoden er en  slik Ipod med 160 GB, med skjerm (som ikke er touch-bar, føler og trykker på den runde tingen under skjermen 😉

Hva har skjedd? Tenker på å spørre om jeg kan få en ny på Expert, men hva om det er noe galt med pcen, eller noe i stede? Hvordan vite det?

Jeg bruker XP på pcen om noen lurer, pcen er cirka 5 år 😛

3 kommentarer
    1. Prøv å slett Itunes og last ned på nytt. Så legger du alle sangene inn igjen på itunes. Jeg har hatt samme problemet. Jeg har hatt ipoden min i over 4 år, den har våre igjennom alt. Men uansett, er aldri den som har streiket. Med meg bruker det alltid å være itunes som er problemet ( hater programmet) Men prøv ta først du. Si i fra vist det går 🙂

    2. Det der skjedde meg også. Og vet du hva? Så fort jeg flyttet ut og lastet ned iTunes på min nye pc, så fungerte iPoden igjen! Måtte bare prøve en annen pc faktisk… Brukermanualen kan si hva den vil, det hjelper ikke å gjenopprette. Jeg prøvde å gjenopprette så mange ganger at jeg begynte å kalle iPoden stygge ting til navn, der har hett Flatlus flere titalls ganger fordi jeg ble så lei 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg