NÅ ER JEG VELDIG LEI MEG OG SINT (PGA IPODEN)

Skulle egentlig ut for en time siden… Lastet ned en del ny musikk fra butikken til Itunes… Synkroniserer Ipoden med de nye låtene.

Når jeg skal til og ut skal jeg finne en sang på Ipoden min, og da finner jeg ut det… ALLE LÅTENE ER FORSVUNNET!
O SANGER STÅR DET!

Likevel er det nesten 19 GB plass som er opptatt, så det virker som om et slags minne eller noe etter alle ca. 3000 sangene ligger et sted på Ipoden likevel, men…

Nå har jeg nettopp skrudd Ipoden helt tilbake til start, og håper jeg har alle sangene på backup-cder… Vil nok bare ta 2-3, kanskje 4 dager om jeg er heldig å legge inn alt igjen…
Dritt…

Kjenner jeg har vært på gråten flere ganger nå, ja, teit, men… Sånn er det… Takler motgang dårlig…
Mest sannsynlig så er problemet at jeg koblet ut Ipoden litt for fort i dag… Om dere skjønner…

Vi blogges..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg