KJENT I TRONDHEIM? HJELP SØKES FORT!!!


(bilde tatt: adressa.no)

Takk Gud, kom omsider på å blogge om dette nå før det er for sent.
Første uken i juli skal jeg og min bestevenninne, etter planen til Trondheim en dag, noe jeg gleder meg masse til! 🙂

Men jeg må innrømme, ja jeg har vært i Trondheim en del ganger med mamma og eller pappa, eller på skoletur, og da har det ikke vært snakk å innom slike butikker jeg liker så mye for å si det sånn, jeg snakker om butikker som selger klær, ringer, filmer, musikk også videre som er noe gothisk, rockete og eller emo om du vil det…


(bilde tatt fra: junglekey.fr)

Har hørt at det skal være et eller annet i nærheten av kondomeriet i Trondheim?

Vist noen kan hjelpe meg så hadde jeg satt stor pris på om noen kunne foreksempel hake av et sted via google sitt kart, helst med flyfoto eller noe lignende.

Setter stor pris på alle gode tips. Ps: en fordel om butikken IKKE er i nærheten av noe tatoveringssjappe, frisørsalong eller noe slik, altså at mens man er i den butikken så ser man rett inn i en frisørsalong eller tatoveringssalong i tillegg, for jeg har en helt spessielt fobi mot de to tingene som gjør at vist jeg tenker for mye på noen av de så blacker jeg ut…… Altså jeg svimer av, og kaster opp…
Det samme gjelder steder som jobber med piercing også.. Dessverre…

De kan godt selge piercinger og hårfarger og slik på butikken, bare jeg slipper å se rett inn i en tatoveringssalong eller frisørsalong der arbeidet utføres, da jeg blir svimel og svartner. Kan ikke forklare dette bedre, spessielt inne hårfobien. Det med tatoveringsgreier gjelder faktisk også barnetatoveringer også, blir svimmel av et eller annet ved det som jeg ikke vet om selv….


(bilde tatt fra: 3peeps.com)

Men nok om det, kjenner at jeg nå er i ferd med å krysse en grense for hva jeg bør tenke for mye på, håper dere skjønner sånn noen lunde, selv om dere fleste sikkert fniser og tror jeg tuller..

Men tilbake til saken; vet dere om en kul butikk som har lignende varer som feks dragenshule.no, feks så si fra, jeg og bestevennina mi SKAL nemlig til Trondheim i begynnelsen av juli og da er det greit å vite om et par butikker, og cirka hvor de ligger.

Tusen takk kjære godtfolk på forhånd! 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg