DØDE DU FØR DU BLE FØDT, LEVER DU NÅ VENNEN?

Vet egentlig ikke hva jeg driver med nå, ja, jeg blogger, men vet ikke hvorfor. Fikk bare veldig lyst til å missbruke bloggen litt som en psykolog. Tenker en del for tiden, som vanlig.

På alt og mye og ingenting og lite.
Tenker på at jeg føler at enkelte føler at jeg syter og søker oppmerksomhet, flere som ikke har helt den store forståelsen for folk som verken snakker om følelser, problemer og tanker, og i hvertfall ikke når folk skriver om det og legger ut på nett.


(et bilde jeg likte, som jeg fant på google <3)

Jeg har selv aldri kuttet meg selv og lagt ut noe bilde, men jeg har på et tidspunkt i år grått en del, og lagt ut bilde av det, var veldig lei meg, lei av alt og hadde lyst til å bare forsvinne, rett og slett, samtidlig ville jeg bevise for enkelte at jeg faktisk sliter, og ikke finner på ting… Men hvorfor er jeg ikke sikker på, jeg kunne jo vært en god skuespiller for alt dere vet… Men det er jeg ikke… Klarer i hvertfall ikke å gråte uten videre, det skal mye til…

Tenke, tenke. Skrive helt tilfeldig, bare å gå og legge dere, ingen som trenger å lese dette. Jeg bare skriver jeg.

Ok, tilbake til noe med mening i, kanskje…
Et spørsmål som er godt oppbrukt, med et svar ingen har fasit på; hva er meningen livet?


(foto er hentet fra: best-horse-photos.com)

Ikke henrett meg for dette, men er det noe vi mennesker har til felles så er det kun tre ting vi ALLE har til felles:
1. Vi er alle født
2. Vi er alle født i utgangspunktet verken snill eller slem
3. Vi skal alle DØ!

Vi har alle en far og en mor, det må en kuk med sæd for å skape et barn og det må en kvinne til med en vagina for å forvandle sædet om til et barn… 9 måneder går det som regel.
PLOPP! “Hva faen skjer? Hvem er jeg, hvem er de folka rundt meg? Hvor er jeg?”

GRATULERER DU ER FØDT LILLE VENN! Du har nettopp opplevd det verste i livet, fødselen, for nå er du dømt til å dø en gang!

Men alvorlig, døden er vel ikke så ille? Ikke for meg som ikke tror på helvete slik religiøse gjør. Jeg vet heller ikke, men har ikke latt meg skremme av tanken i hvertfall. Vet helvete finnes, her på jorden!

Men tilbake til fødselen, du fødes, du SKAAAAL dø, og hva du gjør mens du sitter på venterommet bestemmer du selv.


(siden dette innlegget ble skrevet helt random så ble også dette bildet valgt helt tilfeldig da jeg søkte på “leve” på google. innlegget handler om meningen med livet, dette var det morsomste bildet jeg fant, orker ikke å være for seriøs i kveld, men det jeg skriver mener jeg!)

JEG mener at livet vi har er en en tom pakke som vi selv skal fylle med innhold, med hjelp fra andre også selvfølgelig. Er ikke alle som får bestemme så mye selv om de skal fylle pakken sin med dritt eller glamor og glitter, men mange får likevel bestemme og påvirke den pakken i veldig stor grad selv, bare vi gidder! I hvertfall her i bortskjemte pappa og mamma-dalt-landet Norge – hvor det også finnes alt for mange som lider, men likevel…

Jeg skal IKKE si hva andre skal gjøre, skjønner at mange av dere har en sterk tro på noe jeg ikke tror på og har leveregler å leve etter på grunn av det.

Men JEG vil i hvertfall dag for dag, så godt jeg kan prøve å fylle livet med mest mulig positiv galskap, adrenalin, glede, godt humør og morsomme opplevelser. Så lenge jeg ikke sårer andre, i hvertfall ikke med vilje så mener jeg vi skal gi skikkelig faen, og prøve å leve noe helt forjævlig rått mens vi enda kan! 🙂 Innen visse lovgrenser så klart!

Hm, da ble plutselig et innlegg jeg begynte å skrive på uten baktanke altså til et slags innlegg om meningen med livet og kanskje litt mer. Flott det!


(bilde er hentet fra kildenett.no)

Kom nettopp på en snodig tanke, for mange av vi menn…
Utrolig hvordan vi fødes på topp og dør på bunn… Mange får de første dagene det meste vi menn drømmer opp, pupper, oppmerksomhet i bøtter og spann også helt uten bekymringer og sorger.
Så ender vi gjerne opp helt alene til slutt, innskrokket, ubrukelig og glemt. FLOTT DET Å!



OG EN SISTE TING:
JEG KOMMER TIL Å FORTSETTE Å BLOGGE SOM JEG VIL, KLE MEG SOM JEG VIL OG PRISSETTE DERE SOM SKRIVER NEGATIVE KOMMENTARER, SETTER PRIS PÅ AT NOEN BRUKER SIN “DYREBARE” TID PÅ MEG UANSETT JEG 🙂 MOHAHAHA, MOTHERFUCKER FØCKERS! (FINN EN SKRIVEFEIL ELLER FLERE OG PIRK PÅ OGSÅ DA) 😀

DE FLESTE NEGATIVE KOMMENTARER BLIR BARE LEST, IKKE LAGT UT. OG NOEN BLIR ANMELDT, HAR JO IP-ADRESSEN TIL ALLE DERE MAMMAPULERE 🙂

Og til dere som ikke skriver negative kommentarer, tusen takk til dere også, så lenge dere er innom bloggen så er jeg fornøyd jeg. Setter mest pris på å få hyggelige kommentarer, råd og tips, selvfølgelig. Det er dere som er hyggelige og modne (ja, mer moden enn meg ja), som jeg liker mest, men de fittungene som skriver ikke så pent setter jeg også pris på.

ELSKER DERE ALLE JEG! BÅDE DERE SOM HATER OG LIKER MEG SÅNN PASSE! 😀 Og dere som er helt likegyldig, “heipådeg vennen” 🙂

Til slutt, en god natt sang til alle store og små, pene og mindre pene barn, glad i dere alle jeg, uansett hehehe! 🙂

VI BLOGGES! :–)

9 kommentarer
    1. Ikke så verst innlegg, dette. Litt galgenhumor er greit oppi alt alvoret. Men de ekle ordene på slutten her, hadde vært greit å slippe å lese, det kan jo skremme vettet av oss gamlinger!
      Mye jeg skulle hatt lyst til å kommentere her, men skal heller kikke på flere av innleggene dine. Ha det fint, da!

    2. Hei! Tror det går ann å bli født på topp men også dø på topp. Det gjorde min bestrmor, som er strekt savnet. Hun døde med venninnen sin på besøk på sykehuset, og alle savnet henne enormt, for hun rakk å berøre så mange menneksers liv positivt. Det tror jeg er noe av det viktigeste vi kan gjøre som mennekser: Betyr noe for andre. Jeg er selv troende, og har funnet min mening med livet og det har forbedret min livskavlitet enormt. For tiden nyter jeg livet i Colorado, var nylig på en 2 mnd misjonstur i Thailand og har det rett og slett fantastisk. Skulle jeg ha noen dårlige dager, så har jeg en Konge som ser på meg som viktig og gjør dagen min bra igjen. Slet tidligere med noe deprisjon, men har ikke sett noe til det de siste to årene 🙂 Skjekk ut min blogg også da vel.
      Johannes 10:10

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg