GOTHFOT-RÅNING OG ETC!

Hva jeg har gjort i daaaag?
Det har vel ikke du noe med, men greit, siden jeg er i lettere humør enn i går nå så skal jeg fortelle deg det. Joda, bare hyggelig.

I dag har jeg vært ute på sentrum i Oppdal siden 12-tiden 🙂 Tok med mammas grønne paraply (som krasjer noe JÆVLIG med stilen min), fordi det regner, som regel derfor folk flest bruker paraply, for å ikke bli våt i regnet.

Klokken 15 i dag møtte jeg en god venninne jeg ikke har møtt på snart et år, hun hadde en Marilyn Manson hettejakke som hun hadde tenkt å kaste siden hun ikke var fornøyd med passformen. Litt småslitt, men JÆÆÆÆVEEELIG kul, siden det sto mellom meg og søppeldynga (et valg kvinner ofte har tatt i det siste, hehe) så valgte hun å gi den til meg 🙂

Og det er jeg jævlig glad for, for den jakken er utroliiig dritkul!:



STORT KULERE JAKKE FINNER MAN FAEN MEG IKKE! 🙂

Har også fått lønn i dag, så nå er jeg i ekstra godt humør, fått igjen på skatten fra i fjor, nesten alt er satt av på sparing til ny pc, Trondheimtur i juli og hybel 🙂 Er litt fornuftig dette brødhuet også 🙂

Vil forresten ambefale Lises blogg (Lise= min gode venn som jeg fikk Manson-tskjorten av i dag :-))
KLIKK HER FOR Å TA EN TITT 🙂 ELLER TO!

En sann, god venn som er utrolig koselig å henge med, synd hun ikke bor på Oppdal til vanlig 🙁

Sitter nå og koser meg med Dagfinn Lynbbø helt random på dvd, jævlig kul fyr, og noe Red Bull :-p
Vil nå ønske alle sammen en riktig fin og god kveld videre 🙂

VI BLOGGES!

7 kommentarer

Siste innlegg