I will be back!

Har ikke kunnet blogget siden fredag. Vært hos pappa i helgen og vært uten spessiell særlig tilgang på pc, tv og det hele, siden jeg ikke har egen pc til pappa.

I tillegg har mobilen min vært tom, så har ikke kunne brukt den heller.

Beklager det. Satser på å komme sterkere tilbake i morgen…

Kan forsåvidt legge til at jeg nettopp har bestemt meg for andre eller tredje gang i livet å dumpe 2 falske venninner av meg som har fått for mange sjanser nå. 15 år, og ung begge to, men det er ingen unnskyldning for å være frekk og respektløs, selv om de er greie nok edru så blir de så utrolig “tøffe” som full.

Når jeg til og med en gang tidligere i vår har hørt en av de si at jeg er stygg, når hun til og med var edru så tenker jeg at de ikke er mye å samle på. Ikke lett, er dessverre veldig glad i dem, men jeg må vel snart begynne å tenke mer på meg selv nå og ikke være alt for dumsnill og naiv.

Har igjen begynt å slite litt med deprisjon igjen av forskjellige årsaker, som jeg ikke skal nevne her, men går vel bra. Skal snakke med psykologen min heldigvis snart, og håper også at det vil skje andre ting som gjør at jeg kan klare å være litt mer glad igjen snart…. Er så lei av å være på gråten, føle meg ensom, ledd av, taperaktig, og lignende….

Ønsker alle en god og fin søndagskveld!
VI BLOGGES!

8 kommentarer
    1. Jeg kan faktisk si at jeg vet hvordan du har det. Det er helt for jævli. Jeg sier bare, dropp de som sårer deg og finn mennesker som du stoler på ikke kommer til å såre deg. Det er det beste rådet jeg kan komme med.
      Ellers vil jeg si at jeg syns du virker som en utrolig kul fyr! Håper du får utbytte av psykolog samtaler og at du føler deg bedre. 🙂 Tenk: De som sier stygge ting om andre, har det ikke godt med seg selv. Det er derfor de rakker ned på andre, for selv å føle seg bedre.

    2. huff ble skikkelig lei meg på dine vegne når jeg leste dette innlegget ditt!Ingen fortjener og ha det sånn det gjør meg rett og slett ordentlig kvalm når jeg hører om sånne ting.Hvorfor skal du drive og gi de sjanser?Du må tenke at det er de som mister noe ikke du,du er rett og slett for god for dem.Nei vettu hva.Og ingen mennesker er stygge.Alle ser annerledes ut og alle er vakre på sin måte.Huff depresjoner er aldri gøy,I know men jeg håper det letter seg for deg når du får pratet med psykologen din.Jeg SITERER: Er så lei av å være på gråten, føle meg ensom, ledd av, taperaktig, og lignende….
      For meg så er du en nydelig gutt og håper det hjelper kanske litt når jeg sier jeg tenker på deg og føler med deg,ingen mennesker fortjener og ha det slik.For meg så er du perfekt!!:)
      håper det hjalp litt hvertfall.Og jeg sier aldri noen ting jeg ikkekan stå for så dette var rett fra innerst inne i den kalde hjerterota mi<3 stoor good varm klem til deg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg