AND THE WINNER IS!

For noen dager/uker siden la jeg ut en fotokonkurranse hvor folket skulle legge ut bilder av sitt favorittsted på sin egen blogg, forså å gi meg en link til det etterpå, i tillegg til at de la igjen en link for min blogg på sin blogg,

Du har jeg kåret to vinnere som jeg skal lage en reklame for på youtube og her ser dere de to bildene jeg har kåret: 🙂

Dette bildet er tatt av Sondre Steine, klikk her for å se alle de andre bildene han har tatt for konkurransen!
GRATULERER SÅ MYE! 🙂


Og bilde nummer to er tatt av Ida Bieber, klikker her for å se alle de andre bildene hun deltok med! 🙂
GRATULERER SÅ MYE! 🙂

En reklame film for dere begge skal jeg forsøke å få laget så fort som mulig, kan ta noe tid, men lover å gjøre det!

Tusen takk også til de fire andre som har deltatt og sendt inn forslag! Alle sammen har sendt inn veldig gode bidrag! Og det å velgte ut to vinnere av alle seks har ikke vært bare lett! 🙂

Stor klem til alle!

Ønsker alle en god og fin kveld videre!
VI BLOGGES!

5 kommentarer
    1. Dårlig gjort at Sondre vant over meg altså- det var min tursti først!! He he..
      Han fortjente faktisk å vinne 😉
      Hu andre også 🙂
      Gratulerer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg