MIN BURSDAGS-FEIRING I DAG (20 ÅR) :-)

Jajaja, i dag ble jeg omsider 20 år ung/gammel (velg hva dere selv vil), våknet cirka i 7-tiden av alarmen jeg hadde skrudd på, på mobiltelefonen, men sovna litt igjen, da klokken var 08 sto jeg opp, spiste noenbrødskiver og da klokken var 10 var jeg på togstasjonen her på Oppdal hvor jeg møtte min beste venninne!

Siden det plasket ned fra den himmelblå også I DAAAAG så bestemte vi oss for å sette oss på Grøseth-kafeen, utenfor, siden det er tak der. Det var bare oss to som satt ute, og en av de som jobbet der var så grei at de skrudde på varme ute for kun oss to 🙂 Hyggelig.


(Bare et random bilde jeg tok av meg selv utenfor på Grøseth-kaffeen i dag, mens min gode venninne var inne og bestilte seg mat :-))


(Bare et random bilde jeg tok utenfor på Grøseth-kaffeen i dag, mens min gode venninne var inne og bestilte seg mat :-))


(Bare et random bilde jeg tok av meg selv utenfor på Grøseth-kaffeen i dag, mens min gode venninne var inne og bestilte seg mat :-))

Jeg og bestevenninna mi hang rundt i Oppdal i dag og snakket og hadde det kjempekoselig i nesten fem timer i dag, frem til hun måtte på jobb. Takket være henne har jeg i dag fått den absolutt beste, fineste, morsomste og mest minnerike bursdagen jeg noen gang har hatt.

Etter de fem timene tok jeg å gikk meg en tur selv rundt i Oppdal sentrum, med musik på øre (Litt Lady Gaga, litt Dope, litt Marilyn Manson o.s.v, hehe), at det småregnet da ga jeg en kald faen i, var så glad da etter de 5 timene med min absolutt beste venn, at da brydde jeg meg ikke om en eneste dråpe! 🙂

Nå har jeg nettopp svart på over 120 gratulasjoner på facebook, hehe, faktisk.
Også har jeg også rukket å vært på Aunasenteret (Rema 1000) og handlet noe kos til i kveld:

Hehe, fikk forresten broren min til å ta et bilde av meg som beviser at jeg tross litt usunnhet kan ta vare på tenna med munnskyllingsvann og tannpirker i tillegg til tannpuss 😉 Burde egentlig tenke på å gjøre noe med kostholdet, virkelig, spessielt med tanke på at jeg blogget om usunnhet for noen dager siden, men i dag er det 20-års jubileum så da tar jeg med glede å sparker meg selv i foten.

Helt til sist vil jeg dele et bilde jeg tok av en random fugl i dag mens jeg og min gode bestevenninna gikk rundt og koste oss og pratet i dag fra 10-15 🙂

Ikke verdens bestekamera, men lell.
Ønsker alle sammen en riktig fin og flott kveld videre, så blogges vi. Ta godt vare på dere selv!

VI BLOGGES! 🙂

11 kommentarer
    1. Så fint du hadde en hyggeig bursdag, å så pen du er uten den sminken, du vet baken er som smaken, (delt), fortsett med ditt skriveri og div., følger med skjønner du!!

    2. åååå, herregud andreas! jeg visste ikke at du hadde hatt bursdag! nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet 🙁 Gratulerer så masse, masse med dagen som har vært! som du vet skulle jeg gjort mye for å være der, men for nøye meg med å sende en bursdags-lufte-klem <3
      Tenker på deg vettu, og er glad i deg! du er i tankene og hjertet mitt hele tiden.,.

    3. Happypain: Det går så bra min venn. Du kunne ikke vite dette, jeg har har ikke sagt noe selv eller noe.

      Du må ikke ha dårlig samvittighet, det fortjener du ikke! Hadde en veldig bra bursdag, og jeg klandrer deg ikke fordi du ikke fikk sendt en melding eller noe, du visste det jo ikke! Ikke din feil

      Nå er det viktig at du tar godt vare på deg selv, og ikke tenker så alt for mye på andre. Er fint å tenke på andre, men du må ikke gjøre mer enn hva du selv orker og er i stand til, å ha for dårligsamvittighet på andres vegne når man selv sliter for mye som jeg vet du gjør, er ikke bra.

      Ta godt vare på deg selv “happypain”, gleder meg til å snakke mer med deg.
      Men ikke stress med noe, ta all den tiden du trenger, ikke forhast deg med noe.
      Jeg vil alltid være her for deg, og jeg klandrer deg ikke for noe. Så lenge du er i live, så er det bra nok for meg det.

      Vil selvfølgelig utrolig gjerne snakke med deg fortest mulig, fordi du er så utrolig god og fantastisk å snakke med, savner deg masse, og tenker på deg!

      Stor klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg