OM KUKEN/PENISEN/PIKKEN

Det er ikke størrelsen som teller, sies det.
Og det kan hende, men vist det ikke er størrelsen som teller på en manns penis, hva er det da?

Selv så er jeg ikke så opptatt av størrelsen på min egen penis, har en penis jeg selv er veldig fornøyd med, og det syns jeg godt jeg kan si, har en kuk på ca. 13 cm lengde og den er cirka 4,5 cm tykk, når den ikke er erigert/stiv (målte nettopp), litt vanskelig å måle, i og med at jeg ikke er 100% sikker en gang på hvor jeg skal starte å måle lengden, men, det er ikke poenget.

Mine spørsmål, spessielt til dere jenter/kvinner, hvor lang bør en kuk være eller ikke være? Er det pent med for lang kuk, og er det bare søtt med en kuk på foreksempel 2 cm? 😛
Og telles størrelsen, og om ikke, hva er det da som telles under et knull? Og hva sier dere; kuk, penis, pikk, lillemann eller noe helt annet? Og HVORFOR sier dere det dere sier?

Jeg sier som regel kuk fordi jeg synes det er enklest å si, og på andreplass kommer pikk.

Og et siste spørsmål, hva syns dere om penis uten forhud, er det hot or not” for å si det på blogg/fjorTISSspråket?

(bilde hentet fra www.soc.ucsb.edu)

Og til dere gutta, er dere fornøyd med penisen deres, og i såfall ikke; hvorfor? Og hvorfor er dere fornøyd om dere er det? Størrelsen eller helt andre ting?

Jeg er som sagt veldig fornøyd med min egen pikk, og det kan nok synes noen ganger på selvtillitten min i tillegg til andre ting som trekker selvtillitten opp, uten at kofferten skal dras frem pga “trekker opp”.
Er selv jomfru, har kun “ligget med meg selv”, men er likevel fornøyd med den kuken jeg har selv om jeg ikke har fått brukt den enda, for å si det sånn. 😛

Og helt siste spørsmål; er snakk om penis et tabu tema i 2011?
Jeg syns ikke det bør være det, penis er en like naturlig del av kroppen som foreksempel fingrene mine, håret eller nesten, eller noe som helst annet, så hvorfor er det fremdeles sensur i enkelte land og tv-kanaler når man foreksempel viser eller snakker om kuk, eller vagina for den saks skyld? SEX GENERELT? ER DET TABU? Nei, mener jeg.

Ønsker alle sammen en riktig fin og god kveld videre! 🙂

20 kommentarer
    1. Altså, jeg må bare svare her… Eller kommentere- vanskelig å svare når jeg ikke har en selv 😛
      Først et spørsmål: Det er ikke ofte jeg spør “fremmede” om størrelsen- men hva mente du egentlig med størrelsen din?? Er den 13 cm i slapp tilstand, og 4,5 tykk i slapp tilstand?? Eller 13 cm i erigert tilstand?? 13 cm i slapp tilstand høres nemlig en smule stort ut… Ja, det var det spørsmålet..
      Det er vanskelig å si hvordan en tissetass skal se ut, siden det kommer an på hvordan den brukes.. Det hjelper lite å ha en 20 cm stake hvis den kun blir brukt til å dyppes med.. Og det er ingenting negativt med en liten en, bare de veit hvor de skal rette oppmerksomheten for å glede jenta 😉 Men nei, en tissetass på 2 cm er da ikke noe søtt…
      I en slik sammenheng er det tissetass som blir ordet fra meg 😛 Under sex går der nok i kuk.. Så lenge forhuden ikke er mye lenger enn selve penis, så spiller det ingen tolle, men er den veldig lang i forhold så hadde nok en omkjæring være å foretrekke 😉
      Det burde absolutt ikke være et tabu tema 🙂

    2. En jente/dame synes bare de første 5 cm er deilig, så lengden spiller ingen rolle så lenge den er over 7 cm… Og den bør jo være litt sjokk då..

    3. jah ikke for [ skryte alltaa[ , meeeeeen je har en kuk på ca. 13 cm lengde og den er cirka 4,5 cm tykk, som IKKE er erigert.
      OKEI.

    4. Hei!
      Fin blogg du hadde!
      Lyst til å sjekke ut min også?
      Nattlys.blogg.no
      Legger deg til som venn jeg, slik at jeg kan følge bloggen din. 🙂

    5. størrelse har fint lite å si så lenge man klarer å bruke den riktig og tilfredsstiller jenta. snakk med henne under samleie, og finn ut hva hun liker. jeg sier kuk og pikk. forhud har ingenting å si… gøy å klemme på. lol

    6. Nei, størrelsen er av mindre betydning. Som en nevner over her, en jente er følsomst akkurat i/rundt åpningen og lengre oppi kjenner man ikke så mye så da spiller det jo ingen rolle.
      Ord jeg bruker er kuk, kølla, snopp (noen ganger)..tja.. sier vel ikke så mye forskjellig egentlig.
      Det er nok flest gutter som er mer opphengt i temaet enn jenter, hehe. Kuk fascinerer meg svært lite i hverdagen:-p

    7. Njo, størrelsen har jo litt å si. Men og selvfølgelig hvordan man bruker den. Men tror nok at det ville vært nedtur for “meg” med en mindre kuk- en dt jeg blir knulla md t DD. Haha 🙂

    8. jeg mener personlig størrelsen teller litt,men er jo bruken av den som er viktigst:P
      Str vet jeg ikke hva jeg skal svare på for er ikke sikker selv hva jeg egentlig tenkr om det.En liten en på 2 cm er sikkert søt men ikke noe jeg hadde blitt spesiellt imponert over:P
      Hjemme i heimen blir den kallt snurrebass da jeg har to døtre som gjerne kan overhøre om jeg skulle prate om det :)Det er nok gutter som er mere opphengt i kølla si enn jenter:P
      vel her kom hvertfall en komentar:)stor natta klem fra meg:)

    9. Her har du et svar i alle fall:
      http://titsa.blogg.no/1307835481_penis.html
      Men kan også svare her. For meg betyr ikke størrelse en dritt, så lenge gutten vet hvordan han skal bruke den. Hvis en gutt har problemer med å tilfredstille jenta, så finnes det jo vibratorer eller andre gøye ting å peise på med under sex’en!
      Jeg kaller den for “penis” for å virke creepy + at det er et kult ord, jeg sier “tissen” når jeg føler meg morsom, men det går mest i “kuk” og “pikk” :p
      Varierer veldig, når jeg tenker meg om. Mamma kaller det “tisselur”. Må være en av de styggeste ordene som finnes.

    10. Sex er unødvendig tabu, men man skal gjerne ikke løpe rundt og fortelle folk på butikken om hvem du har sex med og hvor ofte, og sånn. Jeg tror ikke det er helt sosialt akseptert. Ikke det at det var det du gjorde, da..

    11. Min dialekt velger å kalle den som KUG, hehe 😀 Jeg synest størrelsen har bittelitt å si, men ikke nok til at det gjør noe 🙂 Er jo fordel med lang når den skal føres inn i vaginaen, men når den skal inn i munnen så syns jeg det er best om den ikke er så gigantisk lang. Vil jo kunne holde på me hele, ikke bare tuppen liksom.. Forhud er hot! 🙂 Syns det er kult å se på når jeg drar den opp og ned. Men sjølve kuken er kulest når forhuden ikke dekker den.

    12. størrelsen spiller en stor rolle, har selv erfaring med 2 cm da jeg kjente absolutt ingenting!! har også vært borti en med mye forhud, noe som jeg fikk litt traumer av. min personlige favoritt er 20 cm lang og 4-5 cm tykk uten forhud/lite forhud. perfekt! som de kommenterer over, så er det også viktig at han kan bruke utstyret sitt, hvis ikke må man trene han opp;-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg