DAGENS VIKTIGSTE NYHETER

Det skjer stadig veldig viktige ting her i verden. Nyheter som verden stadig stopper opp for om de får høre den, og går av skaftene vist de ikke får høre den, hm…. Bytt om på de to setningene så blir det riktig.

Greit, la oss gå litt rundt og lete opp dagens viktigste nyheter. Nei, det trenger “vi” ikke, for JEG har funnet de absolutt med nødvendige og viktigste nyhetene FOR DEG! 🙂
Hva hadde vel verden vært uten en så flott og hjelpsom fyr som meg.

Sheryl Crow mistet trusa!

Sangerinnen kom i skade for å vise undertøyet under en sceneopptreden, les mer her hos tv2.no!
Helt syk nyhet da! Heeeelt syk! Tenk på hennes nærmeste, herreguuuuddd, de må være helt rystet, tror ikke det er lenge nå til flere kjendiser vil gå sammen og lage en musikkvideo, hvor pengene går til Crow og hennes familie.
Så får hun kanskje råd til mer klær også!

Stjernepar feirer skilsmissen

Rocker Jack White (35) og modellkona Karen Elson (32) har invitert til fest for å feire både seks års bryllupsdag – og brudd. Oh my God, sier jeg som Jan Thomas ville sagt. Les mer om denne totalt respektløse festen, på vg.no. Tenk på hvordan andre nyskilte vil føle seg da! Tenker ingen på det? Dumminger! 😛

Sigbjørn (60) “er verdens rikeste mann”

Denne nyheten er jeg helt sikker på at mange vil sette stor pris på å lese, så slipper dere også hver dag å innom skattelistene og sjekke om du er det, for nå melder dagbladet at det ikke er DU som er verdens rikeste, men en fjott som kaller seg “Siggen”, og ser ut som spøkelseskladden.

Her er kongen av Dovrefjell!
Nei, du er ikke kongen av skattelistene og økonomi.
Og jeg fant dessverre ut i dag, til min store sorg, takket være lokalavisen OPP i bygda mi Oppdal, at jeg ikke heller er kongen av Dovrefjell 🙁 Det er det også en annen fjott som har tatt fra meg gleden av å være.

BBC viser Wimbledon i 3D

BBC vil for første gang sende i 3D under årets Wimbeldon-finale. Men her i Norge vil ingen gjøre det samme.
Da vet vi hva vi skal se på, BBC, takk til nrk.no som blant annet kunne bringe oss denne fenomenale nyheten.

Men heldigvis er det ikke bare veldig viktige nyheter i media, det er også noen andre nyheter som ikke er fult så viktig, det er vist litt flom i Norge, flere steder. Og sånn går det når folk drikker for mye brus, og for lite vann. Drikk vann så flommer vi ikke over!

(Ps: Dette er et ironisk blogginnlegg – det jeg har skrevet i dette innlegget er det motsatte av hva jeg egentlig mener…)

VI BLOGGES!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg