GOTH ON THE WALL!

Fikk pakke fra dragenshule i dag, kjempekos som vanlig, og alltid strålende fornøyd!
En mnistatue, en veggplakat og veggkalender.
Var blant annet så lei av den kjedelige a4-kalenderen fra Vi menn med nakne damer, så jeg tenkte å finne noe som virkelig fortjente å henges opp på veggen i stede for de døve, nakenbilde-kalenderene, av damer som forsåvidt er jævlig pene, men det er bare kropp og hud liksom, ikke såååå interesangt.

Denne veggkalenderen har jeg nå hengt opp i stede, bestilt fra dragenshule.no, kostet 99 kroner:

Hva synes dere? Kul og stilig ja? 🙂
Som sagt så bestilte jeg også en plakat til å henge på veggen, hadde ikke noe tyggis å henge opp på, og ikke gidder jeg å bruke penger på å kjøpe det heller, når jeg fant ut at jeg uansett fortsatt hadde igjen fire tegnestifter, leier riktignok der jeg bor, og bør egentlig ikke bruke så mye tegnestifter i vegger og slik, men en plakat med tegnestifter må da gå bra :):

Også plakaten kostet 99 kroner 😉 Sttooooorr og stilig!
Til slutt så var det også med en bitteliten ministatue jeg hadde bestilt, slik ser den ut:

Så det så 🙂
Hva synes dere? Stilig ja? 🙂
Nå tror jeg at jeg skal ned en etasje, få meg noe mat (altfor sen frokost), og kanskje ta meg en tur ut, sykle meg en tur, regner ikke akkurat nå, noe det virkelig gjorde i går, og i dagtidlig 😛 Blæh.

Hva skal dere i helgen? Ønsker alle uansett en strålende dag og helg! 🙂
VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg