MORE PAIN AND BLOOD


Dagen i dag har vært noe utfordrende og litt spessiell gitt, først i dag holdt jeg på å komme for sent til årlig sjekk hos tannlegen min, selve tannlegebesøket gikk kjempebra, smertefritt og generelt veldig bra.
Null hull, var bare litt tannsten å pirke bort, og det var det, nå skal jeg ikke dit før to år igjen, siden han syns jeg tar så godt vare på tenna mine så sa han at vi kunne vente to år i stede for ett år til neste gang 🙂 Weee.

Etter at jeg var ferdig hos tannlegen i 9-tia i dag så syklet jeg rundt, endte med at jeg på Mix kjøpte meg enda en bok, og film. Kjøpte en bok på 443 sider i dag, som heter “Ni liv”, enda en vampyrbok. For dere som følger med på bloggen så vet dere at jeg kjøpte 3 bøker tidligere denne uken, nærmere bestemt i går, hvilke kan dere lese og se her.

Slik ser “Ni liv”-boken ut som jeg kjøpte på Mix i dag, gleder meg til å lese den:

Men før jeg leser denne bør jeg vel fullføre de bøkene jeg kjøpte i går, “Lady Gaga”-boken jeg kjøpte i går begynte jeg på i natt, og den er nesten utlest alerede, digger den! .-)

I tillegg til “Ni liv”-boken kjøpte jeg også en Blu Ray-film i dag, som jeg digget helt vilt da jeg så den i dag, “Jackass 3”, fy søren for en underholdende, halsbrekkende, morsom og random film!:

Ellers i dag var det meningen at jeg og noen venner skulle møtes klokken 17.00 for å spille inn noen filmscener i dag, men da klokken var rundt 16 i dag så måtte jeg bare avlyse det grunnet griseregn og også litt torden, liker torden, men hater at uvær og andre ting for den saks skyld kommer i veien for mine planer.

I tillegg til dette så brukte jeg litt for mye strøm litt tidligere i dag før dette uværet kom. Noe som resulterte i at strømmen i andre etasjen gikk, mens pcen min var på fremdeles. Da jeg skulle forsøke å skru på den igjen så ville den ikke slå seg på ordentlig, og jeg var redd for at pcen/hardisken hadde krasjet og at jeg måtte kjøpe ny.
Heldigvis fikk jeg pappa til å komme å se på den, og etter en god stund med håp og kryssede fingre så fikk han det til uten at han måtte sette opp hele maskinen fra bånn igjen, som fort kunne tatt flere dager, noe som har skjedd før.

Begynte faktisk å blø neseblod helt tilfeldig i dag jeg, sexy ja :-D:

Nå sitter jeg bare og er glad for at jeg har taklet dagen så bra som jeg har, at jeg har kunne fokusere postivt til tross for utsatt avtale jeg hadde gledet meg mye til, pc-krasj og neseblod.

Sitter og gleder meg til førstkommende onsdag, da fyller jeg faktisk 20 år og det bryr jeg meg forsåvidt ikke noe om, men er så heldig at bestevenninna mi vil møte meg igjen da 🙂 Min beste venn i livet som betyr alt for meg!

Ønsker alle sammen en veldig god og fin kveld og natt videre, skal nok snart legge meg jeg nå, kjenner at jeg er noe sliten, trett og klar. Skal på jobb igjen klokken 10.00 i morgen, så da er det greit å legge seg litt tidlig, er uansett en hel uke til neste gang jeg skal jobbe igjen etter i morgen, siden jeg jobber bare 1 dag i uken, og innimellom 2, på grunn av diagnosen jeg har.

Men vi blogges da, tusen takk for at dere er til, og for at dere er den dere er, og ikke noe annet!

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

4 kommentarer
    1. Aw. Neste onsdag kommer jeg til å bruke noen kroner for å sende en ‘gratulerer’-melding til deg. Jeg reiser samme dag, til Paris, og yeah.. jeg skal overtale pappa til å få med meg pc’en også. Kanskje på flyet fra Oslo – til Frankrike? Yeah. Det hadde vært koselig. (A)
      Neseblod? Hmm. Deilig, vet selv hvordan det er. Jeg kan ligge på sofaen og se på Tv, og så plutselig så renner det. Har hendt meg flere ganger, og da har jeg måttet være på toalettet i over kanskje tretti min.
      Håper ikke du også er slik. 😛
      Umh. Det høres ut som om du har hatt en koselig dag, og det er bra at harddisken din ikke krasja totalt. Da hadde det gått galt. Du har en hyggelig far.
      Og hvis jeg så absolutt ikke får mulighet på onsdag, så gratulerer jeg deg så meget nå.
      Gratulerer på forhånd, Andreas. <:

    2. hei og takk for din kommentar ..håper denne kommer rett ,fant ikke noe annet sted legge den 😉 sånn er det med amatører vettu 😉
      by the way ,hvor i huleste finner man en funksjon som kan legge til venner ?
      takk takk have a nice day ..hilsen piachristinsblogg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg