LESESTOFF x3 Faktisk! :-D

Har bestemt meg for å FORSØKE å bli flinkere til å lese. Leser nesten aldri, eneste jeg leser for tiden er andres blogger. Og har funnet ut takket være blogg-verden at jeg egentlig liker å lese, bare det er interesangt og fengende nok.

Var på Rema 1000 i dag, kjøpte meg tre bøker, hehe, liker å ta litt i 🙂

Disse kjøpte jeg i dag:

“Lady Gaga – Fra mobbeoffer til superstjerne”på 96 sider.


“Anita Blake”, bok nummer 8, på 605 sider.


“En shopoholikers uimotståelige nye verden”, på 298 sider.

Fant også ut at jeg skulle plukke med meg noen tannpirkere fra Remaen i dag :p:

Ikke akkurat heldig på det bildet, men la gå 😛

Ønsker alle sammen en begivenhetsrik og god kveld videre! 🙂 Ønsker alle en god natt!

VI BLOGGES! FAKTISK! 🙂


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg