FOTOKONKURRANSE!!!!

{Alt du trenger å gjøre, i tillegg til det jeg alerede har fortalt i videoen ovenfor er følgende:
1. Legg ut ett eller flere bilder på bloggen din (du kan delta med maks 10 bilder, minst 1
2. Skriv i ditt innlegg på bloggen din at du er med i konkurransen, samt å legge igjen en liten link til denne bloggen.
3. Skriv en kommentar på min blogg når du har gjort det, og du er med!}

To vinnere blir kåret, og begge vinnerne kommer jeg til å lage en reklamefilm for.
Med andre ord, for å være med, må du han en blogg, for at jeg skal kunne lage en reklamefilm for din blogg.

Vinneren blir kåret en liten stund etter at minst fire har slengt seg på konkurransen!

Lykke til!


Tok forresten noen bilder ute selv i dag, men de fleste bildene, eller…alle faktisk ble med meg selv på, egoistisk nok…

Hva syns dere? 😛
VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

11 kommentarer

Siste innlegg