ONDSKAPEN RÅRRRRR!


Mohahaha.
Er du en av de filmsadistene? Er du en av de som fryder deg litt vist de slemme i filmer tar over makta, hærjer og rår?
FLOTT! DA HAR VI NOE TIL FELLES!

Har samlet sammen noen skurkelåter fra filmer og lignende som jeg selv liker, en del barne-filmer, men, men. Faen så dynamitt av en orgasme likevel.

Korn – Kidnap the santa claus (“Nightmare before christmas”)

Sjørøversang (Kaptein Sabeltann)

Greven av Gral (Kaptein Sabeltann)

Be prepared  (The Lion King)

Vikingsverdet tyrfing (Brødrene Dahl)

My friends (Sweeny Tood)

Aspic og Ruslebiffen – (Vazelina Hjulkalender)

Litt uskyldig denne, men tar den med likevel, klassisk i hvertfall:
Kongen og Knertens sang (“Olsenbanden møter Kongen og Knerten”)

Syns noe av det tøffeste og mest adrenalingivende på film er ondskap, liker ikke ondskap og styggheter ivirkeligheten, der avskyr jeg urettferdighet, vold og lignende. Men på film derimot 🙂

Rart at jeg ikke finner så mange voksenfilmer med slikt, men, men ;p

Ønsker alle en fin og god kveld. Klem.

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

9 kommentarer
    1. Hei på deg:)
      Først: Tuuusen takk for den flotte tegningen, jeg fikk den i dag:):) Så kjempekos det var:):)
      Den eneste jeg har sett av disse er “Sweeney Todd” den var skikkelig kul:)
      Skal legge ut en redigert video av den, låta er faktisk en gammel låt som det er gjort cover av…jeg digget den som liten, på slutten av 60-tallet!!! haha…
      Jeg vet om voksenfilmer hvor man egentlig holder med skurkene og skal grave litt i topplokket for å huske titlene på dem:)
      Klem fra Mira:)

    2. Jaa det brevet var så fint skrevet:):) Tusen takk, det skal jeg ta vare på:)
      Tegningen var enda mer flott i virkeligheten (du vet jeg har sånn mini laptop hehe)
      Så nå fikk jeg se den i full størrelse og riktige farger:)
      Må si du har et stort talent jeg..syns du skulle fortsette..kansje du kan legge de ut og tjene penger på dem.
      Har du sjekket katten jeg har tegnet?? Ligger litt lenger ned på siden min:)

    3. Og vet du…jeg har fått en “stalker”…en ond bitch som er ute etter bloggen min…
      Jeg vet ikke hva jeg har gjort for å få heksa på nakken men men…ignorerer hele drittkjærringa!!!
      (hun har vært “rosablogger” men byttet til vår stil…sortblogger som jeg kaller meg)

    4. Mira`s Gotiske Verden: Ute etter bloggen din? Hvordan da?
      Link til henne så jeg får sett bloggen hennes?

      Er helt sikker på at du i hvertfall ikke kan ha gjort henne noe, missunelse er det ordet vi skal bruke tenker jeg. Er nok forståelig nok veldig mange som er veldig missunelig poå deg vennen, du har et utrolig flott utseende, en sabla flott blogg og du er generelt en knallperson som jeg er kjempestolt over å kalle en venn. Bare prøv å gi mest mulig faen i henne, ikke la deg provosere eller skremme av bithca 😉

      Husk at det er de kuleste personene de fleste svake er “ute etter”!
      Glad i deg min venn, klem! 🙂

    5. Jeg tok bort innleggene for å vise at jeg ignorerer henne!!
      Ser henne ikke på lista noen steder eller i noe innlegg…
      Hun het Madeleine iallefall..
      Og tusen takk for flotte ord min venn:) Jeg blir helt satt ut av rosen din her:):)
      Godt at det finnes personer som deg:):)
      Masse kemmer til deg bloggvennen min:):)

    6. Mira`s Gotiske Verden: Ok, vet nok ikke hvem hun er.
      Forresten, du har nettopp inspirert meg til å skrive et innlegg.
      Da du fortalte om hun som hadde plaget deg, og jeg skrev sant som det er;
      at er vi kule folka som blir mest utsatt, så begynte jeg plutselig å skrive dette innlegget:
      http://fullstendigkaos.blogg.no/1306932330_du_er_spessiel_mange_.html

      Det ble plutselig mye større, lengre og mer generelt enn jeg hadde tenkt, hehe 🙂

      Uansett Mira, så ønsker deg deg en kjempefin og god onsdag videre, håper virkelig at jeg får treft deg en gang i livet. Du er helt spessiell og unik, og ingen kan engang sammenlignes!

      Dine nærmeste venner, familie og kjæreste er utrolig heldig som har deg! 🙂 Og jeg håper virkelig at du blir utrolig godt tatt vare på, respektert og akseptert, for det fortjener du min venn!

      Klem igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg