T-DOP I SORT OG RØDT! :-D

Som dere kunne lese litt tidligere i dag så mottok jeg i dag en pakke fra dragenshule med tre t-skjorter, og et par sko.
Skoene passet selvfølgelig ikke enda jeg bestilte i størrelse 44…

Men t-skjortene passer meg veldig, veldig godt, xl, tross alt 🙂
Tenkte jeg må skryte litt nå mens jeg gidder!:



Litt vanskelig å ta gode bilder av seg selv, men… Hihih.


Hva synes dere forresten om disse, som jeg fikk fra darklands.no her om dagen?: 😉
Selv elsker jeg den, matcher meg veldig godt etter min mening. Noen uenige? :-p

Da tror jeg at jeg skal ut å gå igjen. Veldig rastløs for tiden, lite å gjøre, også er det en spessiel person i livet mitt jeg savner veldig akkurat nå, som jeg gleder meg å få møte igjen å tilbringe tid med igjen, noe jeg håper blir mulighet for snart <3 <3 🙂 En veldig god venninne som jeg er blitt ufattelig glad i.

God kveld alle sammen!

VI BLOGGES!



REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

4 kommentarer
    1. Den siste t-skjorten var drit stilig!
      Hadde du bodd nærmere kunne jeg joinet deg i gåingen, da hadde hunden min blitt glad, og sliten 😉 Noen ganger er det et tiltak å gå aleine, men det hjelper så klart med hund, men å ha en gå-partner hadde ikke gjort noe. Valpen gidder liksom ikke svare når jeg snakker med han 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg