NEI, DET MÅ DU IKKE FINNE PÅ!!!!!

Hm, spennende tittel, mulig jeg derfor skuffer enkelte når dere nå kommer til selve innlegget.
Saken er egentlig ikke mer spennende enn at jeg lurer på om dere kan advare meg MOT noen butikker på nett?

Finnes det noen butikker som jeg absolutt ikke bør bestille cder, film og lignende fra, hva med tvilsomme klærbutikker? Ja, det vet jeg jo at det gjør, men kommer ikke på noe i farten nå.

Jeg bestiller veldig gjerne ofte gothiske og veldig rockete klær som folk flest i Oppdal i hvertfall ikke har. Hater å gå på en smell, som å bli lurt eller noe, så derfor lurer jeg på om det er noen her som har en eller annen veldig dårlig erfaring og opplevelser med en eller annen nettbutikk som foreksempel selger enten stilige klær, filmer, tv-spill, tekniske ting, sminke, og gjerne andre ting også.

Så, del deres dårlige erfaringer med meg! 🙂 La oss baksnakke en del butikker på nett som ikke fortjener bedre reklame.

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

3 kommentarer
    1. Jeg bestiller ikke gothklær og slikt for det er IKKE min stil. MEN. Hvis du må ha noe kjapt og bestillerfra Norge anbefales ikke superkul.no. Jeg bestilte på Mandag for to uker siden og det har enda ikke kommet. Jeg synes det er litt VEL lenge. Men produktene har jeg hørt at jeg veldig flotte, da. Ellers har jeg ikke kjøpt veldig mye på nettet.
      Gjerne ta en titt innom bloggen min for en spennende konkuranse

    2. dragenshule.no skal ha noen bra gothiske klær vhis det e der du e ute etter. Å vhis det e cd-plater, dvd-er så e cdon.no eller platekompaniet.no bra.

    3. mettepiah89: Takktakk, vet alerede om en god del gode sider, men denne gangen leter jeg etter en del dårlige siden som jeg ikke skal la meg lure av 😀 Takk likevel for en hyggelig og god kommentar, som jeg er HEEELT ENIG I! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg