A – Å

A. Asperger Syndrom
Er født med diagnosen asperger syndrom, som er en form for autisme. Har skrevet litt om det før på bloggen her!

B. Blogging
Som dere sikkert har merket så blogger jeg, og det er noe jeg liker! 🙂

C. Colgate
Hender jeg bruker Colgate sitt munnskyllingsvann innimellom for å holde tenner og tannkjøtt ekstra rent.

D. Drømmer
Som jeg håper og tror folk flest også gjør, så drømmer jeg. Og jeg tror selv at jeg drømmer veldig ofte i motsetning til en god del andre på min alder, ikke når jeg sover, men blir en del dagrømmer om ting jeg skulle ønske var anderledes også videre, for å si det på en pen måte, hehe.

E. Eldre venner
Helt siden jeg var liten har jeg alltid hatt noen venner som er noen år eldre enn meg selv, uten at det er noe jeg tenker på og bryr meg om. 🙂

F. Falske folk
Noe av det dessidert verste jeg vet her i verden er falske folk, kunne skrevet en hel bok om det, men det får nesten holde med de blogg-innleggene jeg har skrevet i det siste om temaet.

G. Goth
Elsker klær, musikk og annet som er gothisk <3

H. Hår
Har i hele livet mitt hatt vanskeligheter og traumer knyttet til frisør og hårprat.
For de som vil prøve å skjønne mer om det kan dere lese her!

I. Ironi
På grunn av diagnosen jeg har så sliter jeg til tider med å forstå spøk og ironi, og kan i noen tilfeller missforså ting som folk flest forstår veldig godt.

J. Ja-menneske
Ser på meg selv som et ja-menneske, som liker å glede andre å ikke liker å skuffe med å si nei. Men jeg kan vist jeg vil – eller IKKE VIL 😉

K. “Ken og Morten”
Har siden sommeren 2006 drevet med en egen filmserie-produksjon med venner og bekjente, en filmserie med navnet “Ken og Morten”.

L. Latskap
Kan nok til tider virke litt lat, for ikke å snakke om nedLATENDE, thehe!

M. Marilyn Manson
Mitt største idol noen sinne er uten tvil sjokkrockeren Marilyn Manson.

N. Nokia
Har i denne skrivende stund en sort og gul Nokia-mobil-telefon.

O. Oppdal
Er født og oppvokst i Oppdal. Men nok om det :p

P. Penger
Jeg elsker penger, spessielt å bruke de, penger er absolutt ikke alt i verden, men fy så morsomt det er å bruke de, enten til seg selv, eller for å glede andre innimellom 🙂

Q. Q-tips
Bruker Q-tips i ny og ne, innimellom for å holde ørene mine mest mulig rene og “fine”.

R. Rastløshet
For de som kjenner meg godt så vet man at jeg til tider kan virke noe rastløs.

S. Saw
Er en stor fan av skrekk-film-serien “Saw”, har alle 7 filmene, begge tv-spillene, en klokke på veggen, og en kortstokk med Saw-motiv!

T. Tenking
Sliter en del med tanker og tenking. Ikke selvmordstanker og slik. Men tanker som på andre måter er noe plagsomt, distraherende og lignende. Foreksempel, vist jeg får en ide, så er det veldig vanskelig å bare legge den fra seg uten å gjøre noe med den. Får jeg høre noe, så tenker jeg gjerne på det til jeg har funnet ut mer, også videre.

U. Uflaks
Har i hele mitt liv hatt en del uflaks. Har i løpet av livet mistet en del og skadet meg en del, spessielt psykisk.

V. Vennskap
Vennskapet jeg har med mine venner er uten tvil det jeg setter høyest på jorden. Er så utrolig glad i de vennene jeg har, og håper at alle sammen har det kjempebra, og får en kjempegod fremtid, med masse ønsker oppfylt!

W. www.
Ikke så ofte som før, men det hender jeg fortsatt skriver www. når jeg skal inn på en nettside, som foreksempel www.blogg.no eller www.hotmail.com, for ikke å snakke om www.facebook.com 😀

X. Xnxx
Xnxx.com er en nettside det hender jeg er innom noen ganger for dagen…. 😛

Y. Youtube
Bruker veldig mye youtube, til å høre musikk på, se filmtrailere og har også lagt ut noen snutter selv der en stund.

Z. (Tv2) Zebra
Tv2 Zebra er en kanal det hender jeg ser enkelte programmer på, på nett tv, som feks “Golden goal” :-p

Æ. Æ e trønder æ
Å hærregud korr goth æ e!

Ø. Økonomi
Økonomi er en ting i livet jeg har litt forbedrelsespotensiale på, når det gjelder å spare penger, og bruke de fornuftig.

Å. Å…
Å snipp snapp snute, så var den listen ferdig skrevet! Å nå gjennstår det å publisere, og å si god natt!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

4 kommentarer
    1. Hei kjære venn:)
      Har endel til felles vi…
      Mareritt, uff- de er ikke gode…
      Gothklær, stil, fotos, musikk…love..
      Falske mennesker..æsj..
      MARILYN MANSON:):)
      NOKIA
      Litt mildere med film men thrillere/action er meg:)
      Tanker..slitt med angst/depresjon…
      Liker Aggrotech/Dark electro best akkuratt nå:)
      Men…jeg har yngre mennesker rundt meg og som venner, der var det motsatt:)
      Ha en riktig god natt uten mareritt:)
      Stor klem fra Mira:)

    2. Mira`s Gotiske Verden: Også har vi begge hatt katt! 🙂 Det vil si, jeg har hatt, mens du har 🙂 De fleste vennene mine er faktisk også yngre enn meg selv, men jeg har også noen som er noen år eldre i tillegg 🙂 Så det er ikke bare motsatt 😉

      Hadde vært supert om vi en gang kunne treffes, vist du en gang skal gjennom Oppdal til et annet sted eller noe lignende 🙂 Hadde vært morsomt å treffe deg da i såfall 🙂

    3. Det er mye likt vi har felles ja:):) Ja…det var synd med pusen, men kansje du får en katt en gang i fremtiden??:)
      Klart hvis jeg skulle være i nærheten av Oppdal en gang så skal jeg stikke innom jeg vet du:)
      Det hadde vært gøy:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg