GOTHISK KLÆRBUTIKKER

Som mange sikkert har merket seg så har jeg en veldig egen kles og livsstil, og får noen ganger spørsmål om hvor jeg kjøper ting fra.

Vil nå dele noen nettsider med dere som jeg selv har handlet på, samt mine erfaringer med de sidene.



Darklands.no er nok uten tvil, om ikke min sterkeste favoritt, så i hvertfall en av de. Har bestilt flere ting herifra. Blant annet den jakken jeg har med “God is busy – Can I help you?” på baksiden:

Inntil jeg mottar den nye jakken jeg har bestilt fra denne nettsiden så vil denne jakken jeg nå har hatt et halvår fremdeles være min favoritt 🙂

I tillegg til denne jakken som mange sikkert har sett meg i har jeg også bestilt dette bukse beltet fra denne siden:

Samt denne lua, som jeg brukte en del i vinter:

Den ringen jeg har med “satanist”-symbolet har jeg også bestilt fra darklands.no en gang i tiden. Samt denne t-skjorten som har samme motiv som jakken ovenfor:

Er mulig det er flere ting jeg har bestilt fra darklands.no den siste tiden, men glemt at jeg har fått derifra.


Manillusion.no er en nettside jeg hittil ikke har bestilt så mye fra, enda. Eneste jeg har bestilt herifra er hittil bare denne buksen under, samt noen armvarmere som jeg ikke finner igjen bilde av.




Dragenshule.no er enda en nettside jeg liker jævlig godt, spessielt med tanke på t-skjortene som er der inne, og mye annet digg også. Har dessverre ikke bestilt så mye derifra enda, uten om denne t-skjorten som jeg bestilte 2 stk av i XL i vår :-):

Denne siden skal jeg uansett helt klart bestille flere t-skjorter fra fremover! 🙂

Andre nettsider jeg vet om, som jeg kan nevne for dere i farten er:
www.naughtyshadows.no

bodymap.no

www.rockmerch.no

og
www.naughtyshadows.no

Når det gjelder bodymap, så har jeg en dårlig erfaring, og det er at det tar sinnsykt lang tid fra du bestiller et produkt til du mottar det, vi kan fort snakke måneder. Men de andre sidene er jeg fornøyde med angående leveringstid. Prisene ser dere selv på disse sidene. Er ikke så veldig stor prisforskjell på disse sidene.

Skal også sies at jeg har kjøpt noen klær på f.eks Kapp Ahl-butikken på Domus her i Oppdal, blant annet to sorte bukser, og noen armbånd.

Men jeg bestiller nok helst ting på nett, helst fra en av disse sidene nevnt ovenfor 🙂 Angående rockmerch sin side så har jeg selv ikke bestilt noe derifra, men har fått den ambefalt av en god venn, så derfor tar jeg bare den med, og satser på at det stemmer at den er bra med tanke på levering og andre viktige ting.

Håper alle sammen har det bra jeg, og at dere får en god og fin helg alle sammen! 🙂

Vi blogges!

PS: VISSTE DERE AT 22. MAI ER VERDENS GOTH-DAG? 🙂 NÅ VET DERE DET 😉



REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg