LANO-SPISING OG DDE! :P

Hadde for en stund siden en god del videoer på youtube-profilen min, før jeg i høst slettet det aller meste.
Men noe som fortsatt er igjen er en video fra 27. januar 2008, hvor jeg en gang i tiden slukte i meg litt Lano, med bismak :P:

Mens jeg er inne på den gamle profilen kan jeg også dele med dere, et intervju jeg fikk med DDE-vokalisten Bjarne Brøndbo, våren 2007, altså enda lengre siden. Takk Gud for at jeg har forandret meg siden da, både smak og behag:

Vi blogges!



REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg