BESTILT KLÆR IGJEN I DAG! :-)

Vært på darklands.no og bestilt ENDA MER klær for sommeren.
Kjøpte meg 2 sorte bukser med dødninghode på foreksempel forrige uke på KappAhl her i Oppdal.
Og nå har jeg altså igjen kjøpt meg mer klær, denne gang fra nettet som jeg som oftest gjør.

Har tatt kopiert bildene av produktene jeg har i vente fra darklands sin hjemmeside slik at dere kan få se alerede nå hva dere snart kan venne dere til å se meg i fremover:


Denne jakken her har jeg bestilt 🙂 I xl, seff:)


Og denne t-skjorten 🙂 I xl

Og disse armvarmerne, ja vinteren kommer tilbake en gang!:

Ellers har jeg også vært på skattekontoret i dag og fikset skattekort, siden jeg har glemt det, så har jeg betalt godt over 50 prosent i skatt i nesten hele år, så neste gang jeg får lønn igjen vil jeg nok merke en del forskjell, siden jeg skal betale 20 prosent i stede heretter, etter at jeg nå omsider har fikset skattekort 🙂
De “tapte” kronene får jeg igjen på januar, så da blir alle glade og fornøyde til slutt! Forandring fryder!

Ønsker dere alle en god kveld videre!
Vi blogges!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

6 kommentarer

Siste innlegg