Ensomheten og håpet!

Livet mitt
Et helt hav jeg gråte kan
med mer sorg enn hundre mann

Så ensom og trist jeg er iblant
i mitt liv som ikke går i pant

Det er nå jeg lever mitt lille liv
med tusen øyeblikk som gjør meg helt stiv

For stoppe opp jeg ofte har gjort
for både Gud, venner og en liten lort

For hvert sekund som går jeg dør
det var noe jeg sjeldent tenkte før

Kjære venn, hør på meg her og nå;
lev livet før du til himmelen må gå

Ikke et øyeblikk mer jeg ønsker å sløse
på sorger, depresjon og ei dom lita døse

Ikke mer mørke jeg ønsker å leve i
skulle ønske alt slik nå var helt forbi

Falske folk, mobbing og urettferdighet er bare litt
som i de siste år har gjort mye om til dritt

Som sagt før, jeg nå vil leve og være i lykke
ja i livets gleder jeg ønsker å dykke

Takk til alle venner jeg enda har
som liker meg selv om jeg er noe rar

Hadde ikke det vært for alle dere
så hadde kanskje ikke mine år hvert flere

Så takk til alle dere som meg støtte har gitt
og takk for at dere er en del av nettopp livet mitt!

(skrevet av Aylar Von Kuklinski / Andreas Flatås Storli, 14. mai 2011)

Vi blogges!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

5 kommentarer

Siste innlegg