I NATTEN-DIKT


(bildet er tatt fra gullfisken.no)

Det er natt og jeg burde egentlig vært i seng, men i stede for har jeg nå sittet oppe en stund og igjen PRØVET å skrive et eller annet, slags dikt igjen…:

En ny natt
Under en himmel så mørk og blå

lever vi både store og små

Mens noen feste i natten skal
vil andre gå inn i søvnens kall

For noen vil denne natt bli så fin,
med gode venner, latter og litt vin

For andre vil natten bli trist som så
og et sant helvete, grått som få

Tusen stjerner på himmelen ligger spredd
for å gjøre deg trygg, og slettes ikke redd

Om du likevel denne natt ikke får sove
har jeg en ting jeg godt kan love;

Du er aldri helt alene uansett hva
selv om du mulig både er litt falsk og sta

For mine venner jeg nå ønsker god natt
må de neste timer bli som en stor, fin skatt

Glad i dere <3
(Skrevet av Aylar Von Kuklinski / Andreas Flatås Storli 14. mai 2011)


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

3 kommentarer
    1. Fikk tårer i øynene.. håper du får en fin natt <3 Du skriver så følelser og tanker virkelig begynner og surre i hodet mitt. Og det er det ikke mange som klarer!
      "Godt" å vite at man ikke er alene her i verden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg